1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Wilt u uw aanbod realistisch invullen alstublieft?

Auteur Bericht
Ina Geplaatst: dinsdag 30 November 2010 09:02
Bij het zoeken naar een zorgverlener viel het me op, dat veel zorgaanbieders bijna alle indicaties maar invinken, wellicht om zoveel mogelijk hits te scoren.
Zo bieden heel veel mensen tijdelijk verblijf (=logeeropvang) aan terwijl ze in hun advertentie een hele beperkte beschikbaarheid aangeven.
Ook is het zeer de vraag of veel aanbieders wel beschikken over voldoende kennis om verzorging en/of begeleiding aan te bieden.
Daarom mijn dringende oproep aan alle zorgaanbieders: Vink alleen de indicaties aan waarvoor u ook gekwalificeerd bent. Dat voorkomt dat ik als zorgverlener honderden advertenties moet doorkijken van mensen die niet kunnen bieden wat er nodig is.
Pim Geplaatst: dinsdag 30 November 2010 11:06
Beste Ina,

Terechte opmerking die u hier plaatst. Het is iets wat waardevol is voor de mensen van ZoekPGBZorg om aandacht aan te besteden.
Veel mensen die een advertentie plaatsen komen echter niet op het forum en lezen uw oproep dus niet.
Het aanvinken van deze opties is iets wat erg makkelijk is en frustratie nogal toe laat nemen voor zorgvragers die serieus op zoek zijn.
Bovendien blijkt voor veel studenten het makkelijk even snel invullen en daarna weer vergeten, zoals op allerhande profielen sites ook gebeurt. Hier is dat echter wel frustrerend in uw geval.
De oplossing ervan is niet eenvoudig te verwezenlijken, tenzij een stukje tekst al afdoende zou werken (waar ik van vermoed dat dit niet zo is).
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.