hoe werkt het?
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 08 December 2010 12:03
Beste allen, Ik zit er over te denken om mezelf ook te gaan aanbieden als zorgaanbieder. Nu is mijn vraag: - moet ik me dan aanmelden bij kvk? en bij de belastingdienst? zo ja, dan weet ik wat me te doen staat, zo nee, hoe werkt het dan? hoe gaat het dan wanneer ik bij een client thuis kom mbt betaling? - kun je ook werken via Payroll?? groetjes Liselotte |
|
Pim |
Geplaatst: woensdag 08 December 2010 14:46
Beste Liselotte, Heeft u al gekeken bij https://www.nationalehulpgids.nl/pgb/werken-via-pgb.html ? Daar staat antwoord op de meeste vragen die u stelt. Payrolling is het uitbetalen en verwerken van de afdrachten voor ondernemers die personeel in dienst hebben maar die de verloning om hun moverende redenen liever uitbesteden. Dat is voor uw situatie dus niet relevant. De SVB doet voor veel zorgvragers met PGB ook aan payrolling, alleen noemen ze het gewoon het verwerken van de uitbetalingen aan zorgverleners in loondienst, ook wel verloning genoemd. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk