uitbetaling
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: donderdag 09 December 2010 18:18
hallo, wie kan mij uitleg geven over de uitbetaling, ik werk als freelancer bij iemand met een pgb, hoe krijg ik dan mijn geld uitbetaald? |
|
Heleen |
Geplaatst: donderdag 09 December 2010 18:49
Vraag het aan je budgethouder. Welke schriftelijke overeenkomst hebben jullie afgesloten? :D |
Pim |
Geplaatst: vrijdag 10 December 2010 11:38
Beste Ingrid, Als u als freelancer werkt bent u feitelijk ondernemer. U zult ingeschreven moeten staan bij de Kamer van Koophandel en aan de eisen van de belastingdienst voldoen. Als u echter deze vraag stelt dan vraag ik me ernstig af of u echt wel een onderneming bent gestart of eigenlijk in loondienst bent zonder dat de afspraken goed op papier zijn vastgelegd. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Geplaatst: vrijdag 10 December 2010 22:16
als freelancer stuur je bijvoorbeeld maandelijks (afhankelijk van hoe je dit hebt afgesproken) een nota naar de pgb-houder waarvoor je werkt. Je stelt een betalingstermijn en de pgb-houder betaalt vervolgens je nota, via een overschrijving bij de bank...... |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk