vakantie en ziekte
Auteur | Bericht |
---|---|
Wim |
Geplaatst: donderdag 09 December 2010 23:13
Hallo, Ik wil binnenkort beginnen met het geven van dagbesteding. Wil service verlenen aan de mensen in mijn gemeente. Omgeving Winschoten. Hoe doen mijn collegas het met ziekte of vakantie. {deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan, verwijs naar je advertentie} |
Pim |
Geplaatst: vrijdag 10 December 2010 11:42
Beste Wim, Als u dagbesteding gaat verzorgen zijn er twee opties: - U doet dit in loondienst bij de zorgvrager thuis - U doet dit als ondernemer ofwel bij de zorgvrager of op een eigen/ andere locatie. Zorg dat u goede afspraken maakt hierover. Er is reeds heel veel informatie te vinden op deze site met betrekking tot het werken in loondienst of als ondernemer. Als ondernemer is het ook verstandig goed markt onderzoek te doen bij het schrijven van een ondernemingsplan. Veel succes Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Geplaatst: vrijdag 10 December 2010 15:54
Gezien Uw vorige vraag: welke ondernemersvorm heeft U gekozen? In Uw advertentie biedt U ook huishoudelijke zorg en behandeling aan. Vanuit een PGB mogen mensen dat helemaal niet betalen! Huishoudelijke verzorging alleen met PGB-ZZP. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk