Drie dagen regeling?????
Auteur | Bericht |
---|---|
Willie |
Geplaatst: donderdag 30 December 2010 16:48
Ik wil gaan werken als zorgaanbieder. Vraag: Mag ik niet meer dan drie dagen werken per week??? Is drie uur op een dag/al een dag eraf?? Ik las dat er drie manieren zijn, waarvan deze er een is. Want loondienst en zelfstandig ondernemen is voor mij geen optie.Dank je wel |
Geplaatst: donderdag 30 December 2010 17:48
Het gaat erom, dat U op niet meer dan 3 dagen per week bij dezelfde cliënt werkt. Overigens: U biedt behandeling aan. Dat mag niet uit PGB betaald worden! U brengt daarmee Uw opdrachtgever in de problemen. |
|
Pim |
Geplaatst: donderdag 30 December 2010 23:46
Beste Willie, Het is bijzonder dat voor u zowel ondernemer worden als loondienst geen optie zijn. Ik vraag me dan even hardop af wat u denkt dat nog openstaande opties zijn? Ik zal u uit de vraag halen. Er bestaan slechts twee opties: Loondienst en ondernemerschap. U zult als u in loondienst werkt bij zorgvragers kunnen werken aan de hand van de vereenvoudigde loondienstregeling. Deze heet de regeling dienstverlening aan huis en een onderdeel ervan is dat u slechts drie dagen per week werkzaamheden voor een en dezelfde zorgvrager mag verrichten. Het staat u daarnaast vrij om nog andere zorgvragers te bedienen. Als u echter meer werkt is daar geen beletsel. U dient alleen dan in volledig dienstverband te treden en heeft daarmee meer rechten en plichten, alsmede dat de situatie wat ingewikkelder word voor uw zorgvrager. Deze heeft dan meer verantwoordelijkheden en moet meer zaken regelen. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
(verwijderd) |
Geplaatst: donderdag 06 Januari 2011 13:46
Kijk eens op de website van Pedmed Employ. zij voeren therapeutische pleegzorg onder de AWBZ. wellicht kunnen zij meer informatie verstrekken |
Nicole |
Geplaatst: woensdag 12 Januari 2011 20:31
de driedagen regeling bestaat toch ook nog????? |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk