Reactie a.u.b.
Auteur | Bericht |
---|---|
Hans |
Geplaatst: dinsdag 04 Januari 2011 15:37
Beste ZoekPGBzorg medewerkers, Fijn zou ik het vinden als er eens een zeer behoorlijke inhoudelijke reactie van u komt, specifiek op de reactie van Marijke op 28-09-2010. Wel betalen, maar vaak geen reactie van zorgvragers. En dan niet het geijkte wat u al aan heeft gegeven!!!!!!!!! Wat voor echte stappen gaat u ondernemen tegen zowel zorgvragers als zorgverleners die niet reageren? Met vriendelijke groet, Hans de Boer |
Hans |
Geplaatst: dinsdag 04 Januari 2011 15:43
En dan heb ik het over het onderwerp "Geen reactie" Met vriendelijke groet, Hans de Boer |
Elsbeth |
Geplaatst: dinsdag 04 Januari 2011 19:36
Hallo. Ik vind het ook jameer als je als zorgverlener geen reactie krijgt. Een mailtje terug ,dat er geen belangstelling is, is al voldoende. |
Janet |
Geplaatst: dinsdag 04 Januari 2011 20:43
Ik ben hier ook zeer benieuwd naar. 2 weken geleden gereageerd op een aantal advertenties, nog steeds geen berichtje terug... i.p.v. geen reactie ontvangen ga verder op zoek mail.. Een mail met u heeft geen reactie ontvangen u krijgt uw bericht tegoed terug..?? |
Hans |
Geplaatst: vrijdag 14 Januari 2011 15:05
Medewerkers Zoekpgbzorg, Tot op heden heb ik nog geen reactie van u op het forum gezien op mijn eerder vermelde onderwerp. Is een inhoudelijk antwoord zo moeilijk te geven? :oops: Ik wacht rustig af! Hans de Boer |
Matthijs |
Geplaatst: zondag 16 Januari 2011 19:49
Twee uur voor jouw laatste berichtje heeft Dineke in het door jou bedoelde topic een reactie geplaatst. Lijkt me dat als je suggesties hebt voor welke maatregelen er verder nog getroffen kunnen worden je die beter in dat topic kan plaatsen of mailen via het "contact" knopje rechtsboven. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk