soort contract
Auteur | Bericht |
---|---|
Jenna |
Geplaatst: donderdag 27 Januari 2011 11:18
Hallo, Graag zou ik meer willen weten over de werking van PGB contracten. Ik heb op het moment PGb gezinnen, maar ik zal met meerdere gezinnen gaan werken vanaf komende maand. Nu wil ik echt voor mijzelf gaan starten op deze manier en uiteindelijk een bedrijfje hierin starten. Mijn vraag is alleen wat ik nu het beste kan doen. Freelance? ZZP'er? Ik ben nog helemaal niet in deze wereld thuis, maar zou er wel alles over willen weten. Zouden jullie mij de voor en nadelen kunnen vertellen en wat het beste bij mij zou passen wanneer ik op deze manier verder ga? Alvast reuze bedankt! Gr Jenna |
Pim |
Geplaatst: donderdag 27 Januari 2011 11:56
Beste Jenna, Allereerst is het goed je te realiseren dat freelancer, ZZP-er, zelfstandige in de zorg en ondernemer een en dezelfde persoon beschrijven: de zelfstandig ondernemer die een eigen praktijk heeft zonder personeel in dienst. Het is erg verstandig je van te voren goed te verdiepen in de materie en bij voorkeur een gedegen ondernemingsplan inclusief marktonderzoek te doen. Het zal je heel erg helpen om je positionering, tariefbepaling en manier van presenteren al vanaf de start goed op te pakken. Als ondernemerscoach kan ik je hierbij helpen. Neem gerust contact op voor meer informatie. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk