Slaapdienst
Auteur | Bericht |
---|---|
Albertine |
Geplaatst: vrijdag 28 Januari 2011 13:12
Hallo allemaal, Ik heb de volgende vraag, Slaapdienst van 22.00 uur tot 7.00 uur. Wat is een redelijk uurloon om te vragen, aangezien ik wel die 42 procent belasting mee moet rekenen. Ik zou dit 2 a 3 nachten per week gaan doen langs mijn vaste werkgever. Groeten Albertine |
Pim |
Geplaatst: vrijdag 28 Januari 2011 13:40
Vanuit CAO is het normaal dat u de helft van de uren krijgt uitbetaald, tenzij u meer dan 3 uur achter elkaar werkt (dan volledig uitbetaald). U kunt hierbij uitgaan van gewoon loon (geen ORT). Bij zorgvragers met PGB is het echter mogelijk dat u wat anders afspreekt. Dat is dus ook afhankelijk van uw eigen onderhandelings mogelijkheden. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Albertine |
Geplaatst: vrijdag 28 Januari 2011 13:58
Hallo, Men wil uitgaan van 10 euro bruto per uur, dus 90 euro per nacht. Hier moet ik dan zelf de belasting nog van betalen. Zij betalen mij dit uit, dus zonder tussen komst van een zorgkantoor of dergelijk. Is dit redelijk?? Groeten Albertine |
Pim |
Geplaatst: vrijdag 28 Januari 2011 23:09
Als u zich realiseert dat mensen in loondienst bij een instelling ook maar de helft van hun uren krijgen uitbetaald en u feitelijk als ongediplomeerde met enige ervaring werkt is dat zeker realistisch bedrag dat u er voor krijgt. Het is aan uzelf om eventueel te onderhandelen over meer als u dat wilt. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Albertine |
Geplaatst: zaterdag 29 Januari 2011 17:06
hallo, Wat bedoelt u met ongediplomeerd?? Ik ben Verzorgende 3 IG, geloof niet dat dit ongediplomeerd is...... Maar bedankt voor de informatie. Groeten Albertine |
Geplaatst: maandag 31 Januari 2011 11:06
Vanuit de CAO is het minimum voor een slaapdienst 25 euro netto. Daarnaast is het inderdaad gebruikelijk om het aantal uren te halveren voor een slaapdienst, dus voor een dienst van 22.00 tot 7.00 zou dit 4,5 uur worden. Echter is het volgens de CAO zo dat een slaapdienst van 23.00 tot 7.00 loopt. |
|
Albertine |
Geplaatst: donderdag 03 Februari 2011 16:53
Hallo, Dank je wel voor je reactie Saskia. Hier kan ik wel wat mee. Groeten Albertine |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk