Startende zorgaanbieder met vragen
Auteur | Bericht |
---|---|
Gast |
Geplaatst: vrijdag 28 Januari 2011 17:50
Hallo, Ik ben een startende zorgaanbieder en ik heb een aantal vragen waar ik na lang zoeken nog geen duidelijkheid over heb. Ik begeleid nu één client op een vaste dag. Binnenkort komen daar (waarschijnlijk) de 2e en 3e client bij. Ik werk niet meer dan 3 dagen bij een van de clienten. Maar wil uiteindelijk wel zoveel clienten dat ik de hele week werk heb. Is het dan handig om via de 3 dagen regeling werken? (wat zijn de voor- en nadelen?) Of is het beter om freelancer te worden? En wat zou ik voor beiden moeten regelen? (verzekeringen, kvk, etc?) Ik heb met mijn client een arbeidsovereenkomst, dat is prima toch? En moet ik ook facturen maken van de gemaakte uren? Alvast bedankt! Groetjes, Elsbeth |
Elsbeth |
Geplaatst: vrijdag 28 Januari 2011 19:37
Ik wil graag reageren op deze vraag. Ik heb deze vraag niet gesteld en toch staat mijn naam eronder. Hoe kan dat? Heeft iemand mijn naam gebruikt? Groet, Elsbeth Lassche |
Pim |
Geplaatst: vrijdag 28 Januari 2011 23:13
Mevrouw Lassche, Gelukkig zijn er meerdere mensen met de voornaam Elsbeth. Waarschijnlijk was deze persoon niet ingelogd ten tijde van het intypen van het bericht of heeft geen account aangemaakt. @ originele vraagstelster: Als u in loondienst bent, wat voor u de eenvoudigste optie is met de minste zorgen en regelzaken, dan kunt u inderdaad werken volgens wat officieel de regeling dienstverlening aan huis heet. De drie dagenregeling is daar onderdeel van. Lees goed door wat de voorwaarden en rechten hier bij zijn. Als u meerdere klanten heeft kunt u nog steeds bij alle klanten hiervoor in loondienst werken. U stuurt overigens een urenverantwoording, geen factuur. Facturen sturen ondernemers namelijk, en deze moeten ook aan heel wat voorwaarden voldoen. Ook kunt u op deze website op het forum zoeken naar deze regeling en gebruik maken van de informatie die u kunt vinden via de tab werken via PGB. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Elsbeth |
Geplaatst: vrijdag 28 Januari 2011 23:29
Groet, dat dacht ik ook maar als je bij de advertentie klikt , kom je op mijn advertentie en dat vindt ik niet prettig. Hoe kan dit dan. groet, Elsbeth Lassche |
Hennie |
Geplaatst: zaterdag 29 Januari 2011 07:36
Ha Elsbeth, Als ik op bekijk advertentie klik kom ik op mij n advertentie, dus.... Groet Hennie. |
Elsbeth |
Geplaatst: zaterdag 29 Januari 2011 08:36
Ik heb de vraag gesteld. Sorry dan heb ik me inderdaad niet ingelogd misschien. Maar bedankt voor de beantwoording! Groetjes, Elsbeth |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk