1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

huish.h.

Auteur Bericht
Geplaatst: maandag 07 Februari 2011 09:59
ik heb een hh.omdat ik het zelf niet kan
ik heb haar gevraagd om buiten al het blad wat er ligt weg te vegen en om een beschildering op de muur met een klein sopje af te nemen omdat na de winter het " weer"er op zit .ze weigert dit . hoe hier mee omte gaan?
Pim Geplaatst: maandag 07 Februari 2011 18:46
Beste Suzanna,

Wat is de reden waarom uw hulp dit weigert?
Mogelijk heeft uw huishoudelijke hulp een goede reden hiervoor.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Geplaatst: dinsdag 08 Februari 2011 14:48
Dag Pim,
de reden dat ze niet even de stoep achter in de tuin wil vegen is dat ze zegt dat dat geen huishuidelijk werk is en dat ze dit weigert! door de storm is er blad in de tuin in de hoek gewaaid en dat waaide naar binnen!om niet alles binnen te krijgen voor mij voor moeite maar voor haar een kleinigheid.
Bovendien heb ik met haar in het contract afgesproken dat ze ook als het nodig is even buiten en bij het schuurtje een bezem doorhaalt.
per maart heb ik het contract met haar ontbonden .
Pim Geplaatst: dinsdag 08 Februari 2011 14:55
Beste Suzanna,

Ramen lappen, stoep vegen en vuilnis wegbrengen horen ook gewoon tot huishoudelijk werk. Jammer dat door uw hulp er zo op is gereageerd.
Ik hoop dat u snel weer iemand weet te vinden die met u meedenkt en de handen uit de mouwen weet te steken.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Mariëtte Geplaatst: dinsdag 08 Februari 2011 16:44
Hallo Suzanna,

Mijn advies:
zoek een leuke studente voor de HV.Voor hen is de pgb HV een mooie bijverdienste en mijn ervaring is dat ze open staan / niet klagen en bereid zijn aan te pakken.

Succes

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.