beginneling
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: maandag 07 Februari 2011 15:19
HALLO ALLMEMAAL :D ben na ruim 10 jaar ervaring in de IB zorg toe aan een nieuwe ervaring. Wil heel graag overstappen naar bijvoorbeeld de 3 dgn regeling via een pgb bureau. Nu is mijn vraag wat is nou precies het verschil tussen freelancer en 3 dgn regeling, scheelt het veel in uiteindelijke verdiensten??? Die regeling leek mij de veiligste overgang vanuit mijn vaste contract in loondienst. De vrijheid lijkt me heerlijk, en het lijkt me afwisselend werk. Hoor graag ervaringen van anderen en tips zijn zeker vanf harte welkom!!! groetjes, Beginneling :roll: |
|
Pim |
Geplaatst: maandag 07 Februari 2011 18:42
Beste Carine, Het verschil tussen iemand in loondienst of als ondernemer (freelancer is een ondernemer) is behoorlijk groot. De drie dagen regeling, officieel heet het Regeling Dienstverlening aan Huis (drie dagenregeling is daar onderdeel van.) is een regeling voor loondienst. Uiteraard kan ik u als ondernemerscoach ter zijde staan mocht u besluiten om de markt te bestormen als zorgondernemer. Er zijn veel mogelijkheden om hier een goede boterham mee te verdienen. Ook zijn er velen die na enige tijd opgeven bij gebrek aan voldoende inkomsten. Het werken via een PGB bureau biedt u inderdaad veel voordelen. Het is alleen wel zo dat u erg alert moet zijn of zij u een contract voor ondernemers aanbieden of u inhuren in loondienst. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk