nieuwe brochure en overeenkomsten
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 09 Februari 2011 15:27
Het SVB Servicecentrum PGB heeft een nieuwe brochure: ‘Uw persoonsgebonden budget en de Sociale Verzekeringsbank’. Deze brochure geeft een uitgebreid overzicht van de diensten van het Servicecentrum PGB aan budgethouders. Ook zijn de modelovereenkomsten vernieuwd. U kunt deze nieuwe brochure en overeenkomsten vinden op onze website. Wij zijn benieuwd naar uw mening over de vernieuwde brochure en overeenkomsten |
|
Pim |
Geplaatst: woensdag 09 Februari 2011 16:55
Beste Jona, U spreekt in deze over wij? Betekent dit concreet dat u een medewerker danwel vertegenwoordiger bent van de Sociale Verzekerings Bank? Zo ja, is het mogelijk dat u dit vermeld in uw ondertekening, voor de duidelijkheid naar de lezer toe en misschien ook inclusief de functie die u bij de SVB heeft? Niet aanvallend bedoeld, maar uw reactie roept nogal wat vragen bij mij op. Onder andere ook bijvoorbeeld of dit misschien ook een nieuwe service is van de SVB om vragen die mensen hebben via fora te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
(verwijderd) |
Geplaatst: vrijdag 11 Februari 2011 08:14
Beste heer Van der Most, Per abuis is de naam van een medewerker bij 'auteur' terecht gekomen. Hier had SVB Servicecentrum PGB moeten staan, dan was meteen duidelijk geweest dat het bericht namens het SVB Servicecentrum PGB is geplaatst. We begrijpen de verwarring. Het SVB Servicecentrum PGB maakt graag gebruik van dit forum om budgethouders op onze vernieuwde brochure en modelovereenkomsten te wijzen. Heeft u hier vragen over? Dan kunt u ons uiteraard ook bellen of mailen. Wij kunnen dan meer uitleg geven. Ook kunt u terecht op onze internetsite. Deze reactie is geplaatst namens het SVB Servicecentrum PGB. |
Gast |
Geplaatst: donderdag 17 Februari 2011 12:15
Beste ZoekPgbZorgers, De SVB heeft ons gevraagd te mogen posten op het forum en dat vinden wij prima. Het is niet de bedoeling dat de SVB zichzelf promoot, maar dat zij tips geven aan de ZoekPgbZorgers inzake de pgb. Vriendelijke groet, Het ZoekPgbZorg Team |
Mariëtte |
Geplaatst: donderdag 17 Februari 2011 12:31
Dag Dineke, Ik zie dat u hier zojuist een reactie geeft geplaats Graag zou ik iets van u vernemen over mijn vragen over het plaatsen van reacties van DHR van der Most.Ik zei ook dat u mijn vraag verwijdert heeft en het zoek pgb team heeft mij geen antwoord gegeven op deze per e-mail gestelde vraag. Kan ik er dus van uitgaan dat zorgverleners dus via dit forum cliënten mogen werven ? Ik kan het namelijk niet rijmen met de eigen regels van het zoek pgb forum. |
Taco |
Geplaatst: donderdag 17 Februari 2011 12:35
Maritte, het lijkt erop dat kritische mensen OVERAL worden geweerd, hoe terecht hun kritiek ook. Jammer dat ZpZ geen enkele poging doet het forum fatsoenlijk te modereren. Dit is al jaren zo.. |
Mariëtte |
Geplaatst: donderdag 17 Februari 2011 12:47
Ha Taco, Ja, het laat me niet los het is toch een normale vraag om duidelijkheid?? hierdoor ga je dus echt aan jezelf twijfelen.Ik begrijp er iig niets van het lijkt alsof men geen standpunt in WIL nemen omdat iedere zorgaanbieder dan op deze manier van het forum gebruik kan gaan maken. |
Gast |
Geplaatst: vrijdag 18 Februari 2011 12:40
Beste ZoekPgbZorgers, In principe verwijderen we geen berichten, maar we wilden duidelijk maken dat het SVB aan ons toestemming had gevraagd om op het forum te posten. De verwijderde berichten hadden verder niets met dit topic te maken. Daarnaast is de discussie die verwijderd is al eens eerder gevoerd en uit de hand gelopen. We hebben eerder - ook telefonisch - gewaarschuwd en verzocht om het niet op de man of vrouw te spelen. Ook nu willen we geen herhaling van zetten. We willen dat het forum een plek is waar men in een fijne sfeer met elkaar kan argumenteren en communiceren. Met vriendelijke groet, Het ZoekPgbZorg Team |
Mariëtte |
Geplaatst: vrijdag 18 Februari 2011 13:47
ja sorry hoor dineke daar weet ik toch niets van! Ik ken het forum net en ik speel niets op de man.Er valt gewoon iets op Mijn vraag was enkel' als ik jullie eigen regels lees' of men het okay vind dat zorgveleners clienten werven via het forum is dat nou zo'n moeilijke vraag om te beantwoorden????? |
H. |
Geplaatst: woensdag 30 Maart 2011 12:37
@ Moderator Wie op 'Dineke' klikt, ziet mijn (wervings)advertentie. Ik maak hier ernstig bezwaar tegen en vraag mij af hoe dit kan. Ik verzoek u dringend van 'Dineke' geen berichten meer te plaatsen. NB Ik zoek op het ogenblik geen zorgverleners meer en mijn advertentie is nu onzichtbaar; althans dat dacht ik. |
Pim |
Geplaatst: donderdag 31 Maart 2011 10:38
Beste H. Het klikken op het profiel van de beheerder en op het profiel van gasten (mensen die niet zijn ingelogd tijdens het geven van een reactie worden vermeld als gast) leidt naar het eigen profiel. Het is misschien inderdaad handiger als dit word gewijzigd door technische mensen achter het forum. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
H. |
Geplaatst: donderdag 31 Maart 2011 14:14
Dank voor de uitleg; begrijp het nu. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk