algemene voorwaarden pgb zorgaanbieder
Auteur | Bericht |
---|---|
Jan |
Geplaatst: maandag 21 Februari 2011 20:54
beste mensen is er iemand bekend met het feit of er ergens zgn algemene voorwaarden bestaan voor pgb zorgaanbieders? bvd Jan |
Matthijs |
Geplaatst: dinsdag 22 Februari 2011 00:44
Die kan iedere zorgaanbieder zelf samenstellen. Er zijn geen collectieve algemene voorwaarden. De SVB heeft in de modelovereenkomst tussen een budgethouder en een zorgverlener al een hele reeks voorwaarden opgenomen, waardoor het hanteren van algemene voorwaarden geen noodzaak meer is maar meer een optie voor die zorgverleners die de zaken graag anders of uitgebreider vastleggen dan in de modelovereenkomst. |
Nationale Hulpgids team |
Geplaatst: dinsdag 22 Februari 2011 09:44
Beste Jan, Op Thuiszorgnieuws stond enige tijd geleden een artikel over kant-en-klare algemene voorwaarden die je kunt downloaden. Wellicht heb je hier wat aan: http://www.thuiszorgnieuws.nl/kant-en-klare-algemene-voorwaarden-thuiszorg/ Yves Het ZoekPgbZorg Team |
Annelies |
Geplaatst: woensdag 23 Februari 2011 14:59
Beste Jan, Misschien kun je mij een email sturen, zie mijn website en mijn profiel. Ik gebruik al vanaf 2003 algemene voorwaarden, die ik zelf heb opgesteld en daarna heb laten toetsen door een jurist. Ik ben zelfstandig verpleegkundige en werk bij cliënten met een PGB. De voorwaarden zijn gemakkelijk aan te passen, indien je verzorgende e.d. bent. m.v.g., Annelies Blekman Thuisverpleegkundige te Nieuwegein |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk