Help mij met afstuderen!?
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 23 Februari 2011 20:21
Afstudeerscriptie: Mindervalide mensen en toerisme Ik ben Sarina Dekkers, studente Internationaal Toeristisch Management aan de Hogeschool TIO in Eindhoven. Ter afsluiting van mijn opleiding dien ik een afstudeerscriptie te schrijven. Deze scriptie dient opleidingsgerelateerde te zijn. Mijn doel is om een scriptie te schrijven die aansluit bij mijn opleiding, maar ook op maatschappelijk gebied een steentje bijdraagt. Ik ben van mening dat er tal van mogelijkheden zijn op het gebied van toerisme en zorg, echter worden deze mogelijkheden nog niet optimaal benut en laat men kansen liggen. Ik heb de keuze moeten maken om zelfstandig af te gaan studeren, maar dat wil zeggen dat ik erg afhankelijk ben van externe informatie. Ik kan mijn scriptie natuurlijk niet schrijven, zonder informatie van de betrokken doelgroepen te vergaren, analyseren en te verwerken. Daarom wil ik u vragen deze enquête in te vullen en mij te helpen bij dit onderwerp. Ik wil met mijn scriptie niet alleen bedrijven, instellingen en stichtingen bereiken, maar ik wil ook dat de (fysiek) mindervalide reizigers mijn scriptie kunnen gebruiken en op basis daarvan weer op vakantie kunnen, willen en gaan! Kortom: ik kan niet zonder uw hulp en uw antwoorden. U kunt erop vertrouwen dat ik uw antwoorden in vertrouwen en met veel zorg zal behandelen. De antwoorden blijven geheel anoniem en zullen enkel en alleen voor deze afstudeerscriptie gebruikt worden. Gezien de beperkte tijdsperiode die ik tot mijn beschikking heb, heb ik me voor dit onderzoek moeten richten op de groep mensen die een lichamelijke beperking hebben of lichamelijk minder mobiel zijn. Als u binnen deze doelgroep valt, dan zou u mij, uzelf en uw medemens ontzettend helpen door deze enquête in te vullen. Wilt u meer weten of kunt u mij helpen, dan kunt u contact met mij opnemen!Alvast bedankt voor uw medewerking! Sarina Dekkers Link naar de enquête: