Help mij met afstuderen!?
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 23 Februari 2011 20:21
Afstudeerscriptie: Mindervalide mensen en toerisme Ik ben Sarina Dekkers, studente Internationaal Toeristisch Management aan de Hogeschool TIO in Eindhoven. Ter afsluiting van mijn opleiding dien ik een afstudeerscriptie te schrijven. Deze scriptie dient opleidingsgerelateerde te zijn. Mijn doel is om een scriptie te schrijven die aansluit bij mijn opleiding, maar ook op maatschappelijk gebied een steentje bijdraagt. Ik ben van mening dat er tal van mogelijkheden zijn op het gebied van toerisme en zorg, echter worden deze mogelijkheden nog niet optimaal benut en laat men kansen liggen. Ik heb de keuze moeten maken om zelfstandig af te gaan studeren, maar dat wil zeggen dat ik erg afhankelijk ben van externe informatie. Ik kan mijn scriptie natuurlijk niet schrijven, zonder informatie van de betrokken doelgroepen te vergaren, analyseren en te verwerken. Daarom wil ik u vragen deze enquête in te vullen en mij te helpen bij dit onderwerp. Ik wil met mijn scriptie niet alleen bedrijven, instellingen en stichtingen bereiken, maar ik wil ook dat de (fysiek) mindervalide reizigers mijn scriptie kunnen gebruiken en op basis daarvan weer op vakantie kunnen, willen en gaan! Kortom: ik kan niet zonder uw hulp en uw antwoorden. U kunt erop vertrouwen dat ik uw antwoorden in vertrouwen en met veel zorg zal behandelen. De antwoorden blijven geheel anoniem en zullen enkel en alleen voor deze afstudeerscriptie gebruikt worden. Gezien de beperkte tijdsperiode die ik tot mijn beschikking heb, heb ik me voor dit onderzoek moeten richten op de groep mensen die een lichamelijke beperking hebben of lichamelijk minder mobiel zijn. Als u binnen deze doelgroep valt, dan zou u mij, uzelf en uw medemens ontzettend helpen door deze enquête in te vullen. Wilt u meer weten of kunt u mij helpen, dan kunt u contact met mij opnemen!Alvast bedankt voor uw medewerking! Sarina Dekkers Link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=173594 |
|
Rensje |
Geplaatst: zaterdag 05 Maart 2011 10:54
Sarina. Neem even contact met me op . De stichting Zorgrecreatie Drenthe heef teen paar jaar geleden een onderzoek uit laten voeren ook over dit onderwerp, maar gericht op alle beperkingen. Wij zijn een bedrijf dat zich richt op de doelgroep verstandelijke beperking. |
Geplaatst: zaterdag 05 Maart 2011 16:32
De vragenlijst gaat ervan uit, dat gehandicapten zelf hun vakantie kiezen. Bij gezinnen is dat vaak niet het geval. Voor gezinnen is het van belang, dat het hele gezin vakantie heeft met inbegrip van het gehandicapte gezinslid. Dat laat zich niet vangen in hulpmiddelen en sanitair. U heeft niet alleen haast. Ook Uw vragenlijst vertoont tekenen van haastwerk. M.i. zijn Uw conclusies daardoor op voorhand invalide. Een goede studie begint met een goede vraagstelling. Je moet natuurlijk wel ergens benieuwd naar zijn om echt bij een goede vraagstelling te kunnen beginnen. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk