logeeropvang
Auteur | Bericht |
---|---|
Linda |
Geplaatst: donderdag 24 Februari 2011 12:59
Kan iemand mij helpen???? Ik ben op zoek naar logeeropvang voor de weekenden. voor een jongen van 26 jaar met ppd.nos en psygische problemen. hij woont nog thuis maar we zijn hard aan het zoeken voor een geschikte woonplek... maar ter overbrugging zoeken we een logeerplek in regio brabant. zou iemand kunnen helpen, anders ideeen zijn ook welkom. alvast bedankt voor het mee denken |
Zorgboerderij samen met elkaar |
Geplaatst: donderdag 24 Februari 2011 16:42
In Brabant zijn een aantal zorgboerderijen die logeeropvang bieden, speciaal voor mensen met deze problemen. Ik heb alvast een zoekopdracht gedaan, als het goed is kom je met deze link bij die boerderijen terrecht; http://www.zorgboeren.nl/zorgboerderijen.php?doelgroepid=3&zorgvormid=4&r=10&kwal=0 (volgens mij mag ik deze link plaatsen, want deze site geeft alleen informatie en plaatst zelf geen clienten). Miscchien is dat wat? gr Cyrina |
A.m.a |
Geplaatst: donderdag 24 Februari 2011 19:00
Hallo wij zijn een logeeropvang voor mensen met een beperking Misschien kunnen wij iets voor jou betekenen. Regelmatig regelen wij dit samen als tussenoplossing / cq overbrugging tot de definitieve oplossing is gevonden Wisselend 2/4 vaste dagen en /of weekende, maar ook enkele weekende of dag Reageer maar dan neem ik wel contact met je op ! Vriendelijke groeten |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk