weekend weg / vakantie / kampen / creatieve workshops?
Auteur | Bericht |
---|---|
Milena |
Geplaatst: zondag 27 Februari 2011 20:35
Hallo, Eerste keer dat ik hier een vraag stel. Ik ben opzoek naar een activiteit/kamp/workshop voor jongvolwassenen (20-25 jaar). Het hoeft niet vanuit pgb te zijn. Maar ik kan nergens echt wat vinden en misschien zijn hier mensen die mij tips kunnen geven? Het gaat wel om achterliggende problemen (lichaam/sporten, eenzaamheid en moeite met dagelijksleven). Dus bijv. een sportweekend zou ik geweldig vinden in combi met nieuwe contacten opdoen van mijn leeftijd. Of een creatieve workshop (textiel/sieraden/recyclen/pimpen etc..). Te diepgaande dingen zoek ik niet echt. Ik wil juist de "wat normalere" dingen doen. Ik hoop jullie me tips kunnen geven :) |
Heleen |
Geplaatst: zondag 27 Februari 2011 21:40
Hallo Milena, het is niet speciaal voor een bepaalde leeftijdsgroep, maar er wordt een creatief weekend georganiseerd op 25 en 25 maart (evt. ook aankomst op 25 maart) in het natuurvriendehuis De Banjaert in Wijk aan Zee. Met workshops groendecoratie, schilderen en zeepkettingen maken. {deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan} :D |
Zorgboerderij samen met elkaar |
Geplaatst: maandag 28 Februari 2011 10:57
In welke regio zoek je ? |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk