weekend weg / vakantie / kampen / creatieve workshops?
Auteur | Bericht |
---|---|
Milena |
Geplaatst: zondag 27 Februari 2011 20:39
Hallo, Eerste keer dat ik hier een vraag stel. Ik ben opzoek naar een activiteit/kamp/workshop voor jongvolwassenen (20-25 jaar). Het hoeft niet vanuit pgb te zijn. Maar ik kan nergens echt wat vinden en misschien zijn hier mensen die mij tips kunnen geven? Het gaat wel om achterliggende problemen (lichaam/sporten, eenzaamheid en moeite met dagelijksleven). Dus bijv. een sportweekend zou ik geweldig vinden in combi met nieuwe contacten opdoen van mijn leeftijd. Of een creatieve workshop (textiel/sieraden/recyclen/pimpen etc..). Te diepgaande dingen zoek ik niet echt. Ik wil juist de "wat normalere" dingen doen. Ik hoop jullie me tips kunnen geven :) |
Judith |
Geplaatst: maandag 28 Februari 2011 07:31
Hallo Milena, Kijk eens voor activiteiten bij nivon {deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan}. |
Geplaatst: maandag 28 Februari 2011 11:53
zie Kunstkot daar doen ze dat soort dingen met heel veel plezier. |
|
Zorgboerderij samen met elkaar |
Geplaatst: dinsdag 01 Maart 2011 11:33
In welke regio zoek je? |
Geplaatst: dinsdag 01 Maart 2011 11:33
Kijk eens op vtvmiddenholland.nl |
|
Geplaatst: vrijdag 04 Maart 2011 11:29
Mijn zoon gaat logeren in een logeerhuis in Brabant.Daar zijn ze nu bezig met het organiseren van workshops.Zezijn nu bezig met workshop fotografie en het verwerken van de foto`s,scrappen heet dat.En encaustic art.Maarwanneer dat is weet ik niet,als je op mijn profiel komt en me mailt kan ik je hun webadres geven |
|
Rensje |
Geplaatst: zaterdag 05 Maart 2011 10:48
Hallo. Ik ben Rensje en naast ons belevingscentrum voor EMB geven we ook workshops schilderen, creatief etc..wat je maar wilt.. We hebben nl ook een poppentheater. We willen geen gebruik maken van mensen met een beperking, maar hopen dat mensen met een beperking van ons gebruik willen maken. |
Geplaatst: woensdag 27 April 2011 11:02
Mss iets ceratiefs doen ? Er staan nl inloopworkshops gepland voor 13 mei 19-22 uur en 14 mei 10-13 uur in landgraaf. Kijk op de website wat je allemaal kunt maken! Kom samen met vriendin(en) of alleen; gezellig en een gegarandeerd kunstwerk voor thuis ! dutchindustry |
|
Gast |
Geplaatst: donderdag 28 April 2011 14:28
Wielewaal heeft ook weekenden met een thema. Ik weet ook niet waar je woont, maar in Bunde is t alteljeeke waar je creatief kan wezen. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk