zzp
Auteur | Bericht |
---|---|
Marischka |
Geplaatst: woensdag 09 Maart 2011 08:07
Hallo, Ik zoek werk als zzp er. Mijn passie is het begeleiden van mensen met een verstandelijke en/of psychiatrische achtergrond. Ik krijg zo weinig respons op pgb. Zijn er nog andere zorgbureaus in overijssel en of drenthe? groetjes, Marischka :D |
Shandra |
Geplaatst: woensdag 09 Maart 2011 09:09
Hallo marischka, ik kan je zeggen dat ik het zelfde probleem heb als jij.ik ben ook als zpp aan het werk.ik heb het gevoel dat mensen niet reageren ivm met mijn naam,weet niet zeker of dat zo is,ik heb ook de nodige ervaringen en diploma.terwijl ik alleen reageerd waar mensen naar vragen..heeft iemand tips ook voor mijn.marischka ik werk via bemiddelsbureau,misschien iets voor jouw. groet shandra |
Pim |
Geplaatst: woensdag 09 Maart 2011 20:38
Beste Marischka en Shandra, Wat u beiden ervaart is het feit dat de potentiële klant niet altijd actief zoekt. Daarbij is het aanbod aan hulpverlening op deze site groot. Maar er zijn zeker mogelijkheden om zonder grote kostenposten wel klanten te vinden. Wilt u uw onderneming een flinke duw in de juiste richting geven, en er een goede boterham uit gaan verdienen? Bent u op zoek naar de mogelijkheden die er zijn om klanten te vinden, zonder dat u helemaal leegloopt op de kosten? Dan is het zeker wijs om een ondernemerscoach te vinden. Ondergetekende zou kunnen helpen, zij het in uw beider gevallen enkel via e-mail en telefoon. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Shandra |
Geplaatst: donderdag 10 Maart 2011 11:22
Pim, Bedankt voor je reactie,ga er zeker mee aan het werk. gr shandra |
Ella |
Geplaatst: vrijdag 18 Maart 2011 15:34
Hallo Marischka en Shandra, Ik heb totnutoe op 4 advertenties van zorgvragers gereageerd, en slechts 1 reactie gehad. Dus dat is inderdaad niet bemoedigend, mede omdat je ervoor betaalt om te reageren. Maar er zijn meestal meerdere wegen die naar Rome leiden. Hebben jullie de site van zorgmatch {deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan} al ontdekt? Ook daar kun je jezelf profileren. Ik ga het advies van meneer v.d. Most ter harte nemen (dat hij elders op het forum gaf) en een (eenvoudig) ondernemingsplan maken. Dan word je nl. gedwongen om na te denken over verschillende manieren om jezelf in de markt te zetten. Graag hoor ik van jullie wat vlgs jullie een goed bemiddelingsbureau is (en waarom). Ella |
Hans |
Geplaatst: dinsdag 26 April 2011 15:45
Ha Shandra, Ik heb nog een tip voor je: Zet een goede foto van je bij je profiel. Mensen willen zien met wie ze te doen krijgen. (Alle beetjes helpenjavascript:emoticon(':wink:')) Ik krijg ook weinig respons en ben ook op zoek naar een netwerk oid om dit te verbeteren. Ik heb de beste resultaten met mondelinge contacten... Groet, Hans |
Mariëtte |
Geplaatst: dinsdag 26 April 2011 16:57
je kunt ook net als pim doen hij werft zijn klanten gewoon via dit forum en om de 1 of andere duistere reden vind het team van zoek pfb dat prima |
Pim |
Geplaatst: dinsdag 26 April 2011 20:32
Beste Hans, Het is zeker mogelijk dat een netwerk u meer klanten oplevert. Als ik uw naam opzoek krijg ik alleen mijn bedenkingen of dat zal helpen. Er zijn nogal wat punten in uw presentatie op internet die verbetering zouden kunnen gebruiken. Daarnaast is het ook voor u verstandig om een ondernemingsplan te schrijven. Dat verheldert en concretiseert uw plannen om PGB zorgverlening aan te bieden. Mocht u daar concreet hulp bij zoeken, neem dan contact op (uiteraard kunt u mijn contactgegevens via internet nazoeken). @Mariette, Jammer dat u zo negatief blijft richting mij. Ik probeer gewoonweg een boterham te verdienen en heb naar mijn indruk vaak slechts antwoord gegeven op de vragen die voorbij kwamen. Het team van ZoekPGBZorg waardeert dat ik mijn inhoudelijke kennis kosteloos ter beschikking stel hier op het forum. Het heeft hun bovendien ook een drukbezocht forum opgeleverd in de loop der tijd. Zover ik weet word ik overigens niet anders behandelt als andere mensen op dit forum. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk