Servicebericht maart 2011
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: maandag 21 Maart 2011 09:56
Het Servicebericht is een uitgave van het SVB Servicecentrum PGB. Hierin leest u over relevante ontwikkelingen, wetswijzigingen en informatie over onze dienstverlening. Het bericht verschijnt vier keer per jaar. Het is bestemd voor de klanten van het SVB Servicecentrum PGB en het wordt ook via onze website verspreid. De laatste uitgave is van maart 2011. Hierin kunt u o.a. lezen over de maximumtarieven die sinds 1 januari 2011 gelden. |
|
Pim |
Geplaatst: maandag 21 Maart 2011 11:13
Beste anonieme vertegenwoordiger van de SVB, Misschien is het wel zo aardig om dit servicebericht dan integraal beschikbaar te maken middels een weblink. Deze informatie maakt op mij namelijk nu een wat knullige indruk. Verder zou ik u aanraden uw profiel enigszins in te vullen, zodat mensen ook weten waarvoor ze contact kunnen opnemen met de Sociale VerzekeringsBank (hoewel dat voor veel mensen bekend is, zijn er ook genoeg die niet weten wat het SVB doet). Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Geplaatst: maandag 21 Maart 2011 16:04
Beste heer Van der Most, Bij het plaatsen van het nieuwsbericht verscheen de melding dat er geen gebruik mocht worden gemaakt van weblinks. Vandaar dat we de weblink eruit hebben gehaald. Bedankt voor de tip om ons profiel verder in te vullen. We zullen de mogelijkheden daartoe onderzoeken. Deze reactie is geplaatst namens het SVB Servicecentrum PGB. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk