1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

zorgseminar van VZZP

Auteur Bericht
Annelies Geplaatst: woensdag 13 April 2011 09:06
Beste collega's,

Binnenkort zal de VZZP ( vereniging voor ZZP' ers ) weer 2 zorgseminars geven, gericht op zelfstandige zorgverleners.
Het eerste seminar ( 's middags ) is op dinsdag 31 mei in Zwolle.
Het tweede seminar ( ook 's middags ) is op dinsdag 21 juni in Breda.

De beide seminars zal ik geven. Het is specifiek bedoeld voor startende zelfstandige zorgverleners en zorgverleners, die al enkele jaren werkzaam zijn, als ZZP' er.
Eerder gaf ik seminars voor de V&VN, Sting, het Nursing Event, voor een HBO-V en daarnaast in eigen beheer.

Het volgen van een seminar kost 29,75 euro.
Bij lidmaatschap van de VZZP zijn deze kosten 50 %.

Van de VZZP hoef je geen lid te worden om 1 van beide seminars bij te wonen.
Op de website van de VZZP staat een link, waarmee je je kunt opgeven.

m.v.g.,
Annelies Blekman, zelfstandig verpleegkundige.
Thuisverpleegkundige te Nieuwegein
(verwijderd) Geplaatst: woensdag 13 April 2011 10:28
hallo annelies
Waar is de seminar van 31 Mei?GeertjeNap
Matthijs Geplaatst: woensdag 13 April 2011 11:18
Annelies, wat is het onderwerp van de seminars? Ik kan op de VZZP-website enkel de doelgroep vinden maar om te bepalen of het seminar voor mij inhoudelijk interessant is wil ik toch wel graag weten waar het over gaat.
Annelies Geplaatst: donderdag 14 April 2011 08:52
Beste Matthijs,

Het eerste deel van de presentatie gaat over de volgende onderwerpen :
je motivatie tot het werken als ZZP' er in de zorg,
het bepalen van de doelgroep waar je je op gaat richten,
het juridische plan,
het financiële plan,
het acquisitieplan ( hoe kom ik aan cliënten )

Na de pauze zullen de volgende zaken de revue passeren :
Toelichting op de financieel, juridische en administratieve kant van het ZZP-schap.

En als toegift informatie over de diverse keurmerken, bijv. de HKZ-normering.

Voor sommige startende ZZP' ers is de gegeven informatie veelomvattend en ook nieuw. Voor ZZP' ers die al langer werken en de zaken zelf al in de gaten houden, is het een opfrissing van de kennis, maar is de inhoud van bepaalde onderwerpen al wel bekend.

Daarnaast ligt natuurlijk de mogelijkheid open om kennis te maken met andere ZZP' ers en met hen kennis en visitekaartjes uit te wisselen.

Mocht je meer willen weten, dan laat het maar weten. De exacte lokaties zijn voor mij nog niet bekend, Mogelijk al wel bij de VZZP. Bel of mail hen hier maar over.

m.v.g., Annelies Blekman
Matthijs Geplaatst: donderdag 14 April 2011 12:28
Dankjewel Annelies.

Het klinkt interessant. Maar ook lastig, want dinsdagmiddag is geen vrije middag voor mij en Breda en Zwolle zijn allebei ver weg. Ik ga het overwegen.
Corrie Geplaatst: donderdag 26 Mei 2011 07:59
Hallo,

Per toeval lees ik deze seminar en ik ben erg geinteresseerd hierin. omdat ik druk aan het uitzoeken ben waar ik allemaal eventueel tegenaan zou kunnen lopen bij het starten voor mezelf.
Maar zijn er ook tijden bekend en is er ook nog plek?

groetjes van Corrie
Annelies Geplaatst: vrijdag 27 Mei 2011 22:34
Hallo Corrie,

Ik kon jou geen berichtje sturen, omdat je nog geen advertentie had.
Maar misschien wil je mij een berichtje/ email sturen ( je kunt me ook vinden op internet via google ), dan kan ik je verdere informatie daarover sturen.

m.v.g., Annelies Blekman
Thuisverpleegkundige te Nieuwegein

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.