werken via pgb
Auteur | Bericht |
---|---|
Gast |
Geplaatst: donderdag 14 April 2011 20:11
Hoi, ik heb interesse om via pgb een aantal uren per week te gaan werken. Ik heb een vaste baan(loondienst). nu vraag ik me af hoe het belasting/verzekerings technisch in zijn werk gaat als ik naast mijn huidige werk nog een aantal uren bij iemand op pgb basis ga werken. En wat zijn redelijke tarieven voor begeleidings hulpvragen. groet |
Ad |
Geplaatst: donderdag 14 April 2011 21:47
beste, Kijk eens achter deze link. https://www.nationalehulpgids.nl/forum/viewtopic.php?t=1820 Daar is bijna dezelfde vraag gesteld en een antwoord op je vraag gegeven door gWehkamp... En anders adviseer ik je de site van "Per Saldo" (de belangenvereniging van PGB budgethouders) te raadplegen en te bestuderen. Zie www.pgb.nl Nog een "tip" als budgethouder: De pgb materie en regelgeving is erg ingewikkeld en je moet zorgvuldig handelen om problemen voor jezelf als die voor je clienten te voorkomen. Lees de diverse home pagina's voor pgb houders als hulpverleners en hun onderwerpen en vragen op deze site er maar eens op na. Daar kun je antwoord lezen op al je vragen.... En indien je het durft "aan te gaan', succes gewenst... Ad. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk