herindicatie PGB en tijdelijk verblijf
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: zaterdag 23 April 2011 20:08
Ik laat mijn zorgverlener de aanvragen doen maar wil mij hier in gaan verdiepen. Mijn zorgverlener heeft voor mij een nieuwe indicatie aangevraagd omdat zij dachten dat ik in aanmerking kwam voor meer uren. Mijn oude indicatie was nog niet verlopen; Begeleiding individueel liep tot 12-3-2011 begeleiding groep tot 2015 verblijf tijdelijk tot 12-09-2015 persoonlijke verzorging tot 2013 Nu heb ik net het nieuwe indicatiebesluit ontvangen. Hier staat verblijf tijdelijk niet tussen. Betekend dit dat ik nu geen vergoeding meer krijg voor tijdelijk verblijf of blijft die indicatie geldig tot 12-09-2015? Voor de begeleiding zijn de data veranderd naar 2016 dus ik vermoed dat ik helemaal geen recht meer heb op tijdelijk verblijf (kortdurend verblijf). Klopt dit? |
|
Star Counseling |
Geplaatst: zondag 24 April 2011 00:03
Ja dat klopt. Een nieuwe indicatie vervangt altijd het oude indicatiebesluit, ook als voor sommige functies de tijd nog niet verstreken is. Als het goed is staat dat ook vermeld in het nieuwe indicatiebesluit (ongeveer zo: Als er nog een lopende indicatie mocht zijn, dan vervangt dit indicatiebesluit die eerdere beslissing) maar misschien doen ze dat niet overal? |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk