pgb zorg geven in een aanleunwoning,
Auteur | Bericht |
---|---|
Mira |
Geplaatst: dinsdag 26 April 2011 21:05
goeden dag ik ben zzper,en de vraag is dan van een familie lid, als hun moeder weer thuis komt vanuit een vepleeghuis,en zij weer naar haar aan leunwoning gaat of daar dan een pgb voor kan worden aan gevraagd ,zodat deze vrouw dan altijd dezelfde zorgverlener heeft. Maar als ik er dan niet ben op de tijden dat zij dan geen zorg van mij krijgt kan dan het verzorgingshuis, die aan de aanleunwoningen vast zit toch even de controle's doen bij deze vrouw, of alles goed gaat, of eventueel de weekenden overnemen,van mij. Of daar dan een bepaald budget voor is. mvg mira |
Star Counseling |
Geplaatst: dinsdag 26 April 2011 21:10
Bij mijn weten is zorg via een verzorgingshuis (waar de aanleunwoning onder valt) zorg in natura. Je kunt voor dezelfde functie (verzorging) geen zorg in natura én PGB krijgen. De vraag is dus of het verzorgingshuis ook zorg via PGB kan geven, dan zou de constructie die u hier beschrijft mogelijk zijn, anders niet. |
Pim |
Geplaatst: woensdag 27 April 2011 22:46
Beste Mira, Door de band genomen zijn verzorgingshuizen niet zo happig om voor u de problemen op te lossen. Het is dus erg belangrijk om van te voren te weten of zo'n regeling echt wel geaccepteerd word door het verzorgingshuis. En of het inderdaad zo is dat uw klant al zorg in natura ontvangt natuurlijk. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk