1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Kamer van Koophandel

Auteur Bericht
Annelies Geplaatst: woensdag 27 April 2011 15:29
Beste collega' s,

Voor degenen, die graag informatie willen ontvangen over starten in de
zorg...
De Kamer van Koophandel zal op de volgende middagen speciaal
voor jullie een bijeenkomst organiseren :

KvK kantoor Apeldoorn : dinsdag 14 juni 2011 : 13.30-16.30 uur
KvK kantoor Zwolle : maandag 20 juni 2011 : 13.30-16.30 uur
KvK kantoor Enschede : dinsdag 28 juni 2011 : 13.30-16.30 uur

Leuk om elkaar op 1 van die middagen te ontmoeten.
Ik zal die middagen mogen verzorgen als gastspreker.

m.v.g., Annelies Blekman,
Thuisverpleegkundige te Nieuwegein
Annelies Geplaatst: vrijdag 10 Juni 2011 09:21
Beste collega's,

Tijdens deze bijeenkomsten, van de Kamer van Koophandel Oost Nederland, zal er ook informatie worden verstrekt over de toekomst van het PGB.
Tevens is er gelegenheid om hier met elkaar over te praten.

mg., Annelies Blekman
Thuisverpleegkundige te NIeuwegein
Geplaatst: vrijdag 10 Juni 2011 10:09
Weet je misschien of de kvk in zuid holland deze bijeekomsten ook organiseerd?
Ze lijken mij heel aantrekkelijk zeker als er meer bekent is over de toekomst van de zelfstandigen in de zorg. Er is heel veel aan reactie op de kabinetsplannen maar ik heb nog maar weinig kunnen vinden aan beschouwingen die waardeoordeel vrij zijn. De informatie die nu komt is zo rigide dat ik niet kan geloven dat dit alles is. Mogelijk naïef van mij maar toch.
Jolanda
Petra Geplaatst: donderdag 16 Juni 2011 16:25
Hallo,
Dat is mooi. Ik had me al opgegeven voor maandag in Zwolle. Ik ben ook benieuwd naar de PGB ontwikkelingen...Net nu ik er klaar voor ben, zijn er berichten over het stopzetten van veel PGB budgetten...
Annelies Geplaatst: vrijdag 17 Juni 2011 09:00
Beste Petra,

Leuk dat je maandag komt !
Afgelopen dinsdag was het ook een goede bijeenkomst in Apeldoorn, met enthousiaste deelnemers. Enkele deelnemers hebben elkaar ook " gevonden", omdat ze in dezelfde woonplaats dezelfde werkzaamheden verrichten.
En samenwerken met 1 of enkele zorgverleners is wellicht een goede optie, voor de toekomst.

Deze maand zijn de bijeenkomsten, alleen nog in Zwolle en Enschede ( Kamer van Koophandel Oost-Nederland ).
Maar indien men in de eigen regio aan deze bijeenkomsten wil deelnemen, kan men de Kamer van Koophandel in de buurt wijzen op deze bijeenkomsten.
De link hiervan is http://www.kvk.nl/bijeenkomsten/starten-in-de-zorgsector/
Wellicht kunnen zij deze zelfde bijeenkomsten dan ook organiseren. Ze kunnen me daarvoor benaderen.

Tot ziens, Annelies Blekman
Thuisverpleegkundige te Nieuwegein
Mariëtte Geplaatst: vrijdag 17 Juni 2011 09:23
http://www.pgb.nl/persaldo/nieuws-over-het-pgb/nieuws/actueel/veel-sprekers-op-manifestatie-23-juni-protesteer-mee/?waxtrapp=owvqvoDsHcwOhcPjBCWdBAI

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.