Door rekenfout een deel terugbetalen.
Auteur | Bericht |
---|---|
Gast |
Geplaatst: donderdag 05 Mei 2011 16:33
Hallo, ik heb mijn eindverantwoording voor de PGB gedaan en nu heb ik een rekenfout van 1516,- gemaakt :oops: Het stomme is dat zelfs degene die het heeft gecontroleerd het niet opgevallen is, later bleek dat er twee brutobedragen waren vermeld en wij de bovenste hadden overgenomen. Heel erg dom natuurlijk en nu moet ik dus het niet verantwoorde geld terug betalen. Ik heb al een bezwaarschrift geschreven maar tevens ook de acceptgiro ontvangen en binnen 10 dagen terug betalen. Het geld heb ik niet meer, alles is uitgegeven aan, professionele, zorg en een deel aan mezelf voor de zorg die ik doe. Het geld wat ik uitbetaal aan de prof klopt wel maar ik ben dus gewoon vergeten de aan mijzelf uitbetaalde bedragen goed te noteren. Hoe moet ik dit oplossen? Bij het Ciz zijn ze overtuigd dat alles in orde komt, ook omdat ik mijn administratie verder wel op orde heb maar hier kon zij mij geen antwoord op geven. Ik vind het eigenlijk wel raar, of ik ben echt stom, dat dit niemand anders ook eens overkomen is. |
Heleen |
Geplaatst: donderdag 05 Mei 2011 19:28
Ik ben die gast niet.., ik heb geen zichtbare advertenties. :? |
Geplaatst: dinsdag 10 Mei 2011 11:53
Ik heb wel te maken gehad met rekenfouten van het CAK, dit heeft een heleboel langdurige problemen met zich mee gebracht. Wat toen wel snel geregelt is was een betalingsregeling. Het is denk ik verstandig om hier eerst achter aan te gaan. Mocht de terugbetaling achteraf niet nodig zijn geweest dan krijgt u het geld weer terug maar u loopt niet het risico op meer kosten door het niet terug kunnen betalen van het hele bedrag in eens. Sterkte met alles, Jolanda |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk