1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

SPOED: ZZP-ers die via ZiN willen werken als proef

Auteur Bericht
Pim Geplaatst: donderdag 12 Mei 2011 08:56
Beste mensen,

Bij ondergetekend kwam informatie dat er een duidelijk omlijnd plan was waarin gezocht kon worden naar ondernemers voor een proef mbt het leveren van Zorg in Natura door kleine ondernemers.

Helaas is naar aanleiding van informatie vanuit het ministerie gebleken dat er op dit moment nog geen ruimte is voor de genoemde proef, in tegenstelling tot wat werd aangenomen en dat deze proef waarschijnlijk pas over geruime tijd gaat plaatsvinden.

Wilt u op de hoogte blijven van informatie over het leveren van Zorg in Natura door kleine ondernemers neem dan gerust contact op via e-mail of telefoon met ondergetekende
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Anne Geplaatst: donderdag 12 Mei 2011 13:51
mooie proef, ben de ontwikkeling al tijdje aan het volgen. had gehoopt de proef (ook) in het Noorden zou plaatsvinden, helaas!
Ik zou graag op de hoogte blijven
Anne Bos
SPV StepstoneZorg
Annemie Geplaatst: donderdag 12 Mei 2011 15:57
Ja ik zou hier graag meer over weten. Ben HBO Verpleegkundige en zelfstandige

Annemie Delissen
Gemert
{deleted by moderator: (e-mail)adressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Zorgbureau Aanbieder BV Geplaatst: donderdag 12 Mei 2011 16:46
Hallo Pim,

Bedankt voor je schrijven

Heb zeker interesse,
echter palliatieve zorg bij ouderen is niet direct mijn doelgroep
ben er wel voor opgeleid dus het zou kunnen!

Hou me op de hoogte als zaken meer definitief worden
Carlo Mutsaars
Sint oedenrode
{deleted by moderator: (e-mail)adressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Pim Geplaatst: donderdag 12 Mei 2011 17:03
Beste mensen,

Ik neem aan dat u allen kunt lezen, en dat als ondernemer uw vermogen begrijpend te lezen optimaal is, en verzoek dan ook om mij uw gegevens via e-mail aan te leveren.
Naam
Adres
KvK nummer
Inschrijvingen in registers/ beroepsverenigingen/ big enzovoort
Ervaring/ opleiding (kort!)
Beschikbaarheid voor zorg te verlenen (met name wanneer je echt niet kan door de weeks)

Mijn bedrijfsgegevens zijn erg makkelijk te vinden.
Ik hoor graag van jullie.
Ik hoop binnenkort een flinke lijst te kunnen aanbieden.
Deze proef word dan opgestart met medewerking van het ministerie van VWS als pilot, dit in samenwerking met ZZP-Nederland.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Tonneke Geplaatst: donderdag 12 Mei 2011 18:03
Een heel goed plan,ben benieuwd of het inderdaad zover zal komen.Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen zeker als het om de regio Einhoven gaat. Wij zijn een team van 5 vrouwen(rond de 60) ,ervaring in de geestelijke en lichamelijke gezondheidszorg.Wij kiezen ervoor met aandacht voor 1 client te gaan zorgen. in de regio Helmond Eindhoven.
Mayke Geplaatst: donderdag 12 Mei 2011 18:34
Hallo PIm,

IK wil graag reageren op ZZP'ers die via Zin willen werken als proef,

Werk 6 jaar bij de vrijwillige thuiszorg Veldhoven terminale zorg

Heb een eigen bedrijf {deleted by moderator: Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact} en bied zorg aan als zzp'er.

Wil graag in contact komen. Hoor graag van je

groetjes mayke
Gast Geplaatst: vrijdag 13 Mei 2011 08:56
Hallo,

Ook ik zou graag als ZZP'er via ZIN aan het werk gaan. Omgeving Amsterdam doet nog niet mee las ik al. Bij deze dan een andere aanvullende vraag:
Het gezin waar ik nu werk krijgt vanaf 1 juli 2011 alleen nog maar ZIN ipv PGB. Graag zou ik mijn werkzaamheden voortzetten. Klopt het dat dit alleen kan via een zorgkantoor. In dit geval werk ik daar dan niet via mijn eigen onderneming maar als medewerker via het zorgkantoor.

vriendelijke groet, Femke
{deleted by moderator: Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Pim Geplaatst: vrijdag 13 Mei 2011 11:44
Beste Femke,

Maak voor uw vraag even een nieuw onderwerp aan. Het hoort niet thuis in dit onderwerp. Ik heb u via e-mail een reactie gegeven.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.