aanmelden KvK
Auteur | Bericht |
---|---|
Francine |
Geplaatst: woensdag 18 Mei 2011 11:52
Vorige week kennis gemaakt met zorgaanbieder.Het bertreft huishoudelijk werk, 3u per week.Volgens zorgaanbieder moet ik me laten inschrijven bij KvK. anders kan ze geen contract opstellen.Ik ben niet aangesloten bij een thuiszorgaanbieder, maar heb zelfstandig gereageerd als zorgaanbieder op haar advertentie.Gaarne advies |
Judith |
Geplaatst: woensdag 18 Mei 2011 20:55
Dag Francine, Nee, je hoeft niet in te schrijven bij de K.v.K. Dat moet alleen als je als zelfstandige wilt werken. Inschrijven bij de K.v.K. is pas (eventueel) aan de orde als je minimaal drie clienten hebt. En ook dan is het niet verplicht, ook dan kun je ervoor kiezen in loondienst te werken. Jij gaat drie uur per week werken bij een budgethouder, dat is gewoonlijk minder dan drie dagen. Dat valt onder de drie-dagenregeling. Hierna de link naar het contract dat jullie moeten gebruiken. http://www.svb.nl/Images/0426NH_0211.pdf Met vriendelijke groet, Spoedprocedure Judith de Vries |
Pim |
Geplaatst: woensdag 18 Mei 2011 22:32
Beste Francine, Wat Judith zegt klopt, maar de drie dagenregeling is onderdeel van de Regeling Dienstverlening aan Huis met enkele belangrijke voorwaarden. Zoek het even op en lees het goed door. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk