Ik wil graag de doelgroep bereiken die me echt nodig heeft.
Auteur | Bericht |
---|---|
Christien |
Geplaatst: dinsdag 24 Mei 2011 11:50
Ik ben ZZPer, ik heb acht jaar gewerkt in de zorg als assistent begeleidster en in de zorg bij ouderen. Ik ben in het bezit van het HBO Medische basis kennis. Ik begeleid mensen die vast lopen in depressies, trauma's, pijn, of (druk)gedrag, hoogsensitief zijn (ADHD, ADD enz). Nu wordt ik erop gewezen dat mensen met beperkingen die een vol hoofd hebben zo geholpen zouden zijn door de begeleiding die ik biedt. Wie weet welke weg ik het best kan bewandelen, wanneer voldoe je aan de criteria van het zorgkantoor. |
Pim |
Geplaatst: dinsdag 24 Mei 2011 17:06
Beste Christien, Als u werkelijk zelfstandig onderneemster zonder personeel bent dan hoort u te weten dat waar u over praat promotie en acquisitie heet. Het is zeer goed mogelijk om tegen een beperkt budget uw naamsbekendheid bij uw doelgroep te vergroten. Belangrijk is wel om u te realiseren exact welke doelgroep u wilt bedienen. De doelgroep die u nu noemt is veel te ruim. Hoe specifieker u de doelgroep maakt, hoe eenvoudiger het word om deze te bereiken (uiteraard tot een bepaalde grens). Als u meer informatie hierover wilt, neem dan gerust eens contact op. Mijn bedrijfsgegevens zijn eenvoudig vindbaar op het internet. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Matthijs |
Geplaatst: dinsdag 24 Mei 2011 23:28
Beste Christien, De beste weg bewandel je al. Je biedt die hulp al schrijf je, dus wat wil je nog meer? Mensen met een vol hoofd zoals je schrijft zijn precies die mensen die je al begeleidt. |
Christien |
Geplaatst: donderdag 26 Mei 2011 10:42
Beste Pim Bedankt voor je reactie, ik zoek de site op. Hartelijke groeten Christien |
Gast |
Geplaatst: donderdag 26 Mei 2011 10:50
Bedankt voor de reactie. Hartelijke groet Christien |
Marieke |
Geplaatst: vrijdag 27 Mei 2011 12:50
Beste allen, Ik ben toch een netje verbijsterd.. Hbo medische kennis, top! Ik heb het, maar geen papieren, dus dat zal ik niet als kennis aangeven bij een zorgvrager. Maar, hbo medische kennis en iemand die depressief is begeleiden zijn wel even twee hele verschillend zaken! Eerste is fysiek, tweede mentaal. Daar bestaan andere studies voor, zoals maatschappelijk werk. Mensen, denk toch niet te lichtzinnig en wees je bewust van je verantwoordelijkheden! Ik begeleid mensen thuis en werk samen met spv'ers (lees: hbo-v en kopstudie!). Zij behandelen (ism psychiater) en ik begeleid. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk