1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

voortzetting werk als zzper bij instelling

Auteur Bericht
Geplaatst: donderdag 09 Juni 2011 10:11
hallo,

Ik ben docent verpleegkunde en als zzper 12 uur per week werkzaam bij een particulier opleidingsinstituut.[ met veel plezer] Heb dus geen contract, maar er volgt wel een voortzetting na de grote vakantie van mijn werkzaamheden.
[ waarschijnlijk meer uren] Omdat ik geen contract heb en mijn collegaas wel, hoor ik geluiden dat het juridisch problematisch wordt [ vraag me niet hoe?! ] om me meer uren te geven. Het juridische gaat hen aan en niet mij. Ik heb nog 2 andere werkgevers waar ik als zzper werk. Voor mij klopt alles.
Ik weet dat men mij liever op contractbasis zou laten werken en heb het gevoel dat er nu van alles uit de kast getrokken wordt om me als zzper te frustreren.
Pim. weet jij hier misschen iets van? heb volgende week een gesprek hierover met de directeur. Wil dan goed beslagen ten ijs komen. Vast dank.

vg gr Hanneke
Pim Geplaatst: donderdag 09 Juni 2011 12:01
Beste Hanneke,

Als u onderneemster bent en zonder contract werkt bent u wel erg goed van vertrouwen. Bij boekenonderzoek door de belastingdienst zult u dan ongetwijfeld erg vervelende vragen gaan krijgen en mogelijk zal een belastinginspecteur uw arbeidsrelatie zien als in loondienst.

Tijd om uw zaken dus snel op orde te krijgen en zelf een contract op te maken en dit te laten tekenen door hun. U dient daar als onderneemster zelf voor te zorgen. Zij zijn uw klant en u zult dit ook zakelijk moeten benaderen.

Een verzoek om volgende keren vragen die u direct heeft voor mij gewoon via e-mail te stellen. Mijn bedrijfsgegevens zijn zeer eenvoudig vindbaar via internet.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.