1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

manifestatie 23 juni

Auteur Bericht
Mariëtte Geplaatst: vrijdag 17 Juni 2011 09:29
http://www.pgb.nl/persaldo/nieuws-over-het-pgb/nieuws/actueel/veel-sprekers-op-manifestatie-23-juni-protesteer-mee/?waxtrapp=owvqvoDsHcwOhcPjBCWdBAI

komt allen!
Pim Geplaatst: zaterdag 18 Juni 2011 22:11
Voor degene die goedkoop willen parkeren:
1. Gehandicaptenkaart geeft recht op gratis parkeerplaats in alle parkeergarages in Den Haag. Het Plein in Den Haag heeft een parkeergarage, maar door verwachte opkomst kan deze best wel eens vol zitten. Deze parkeergarage is rolstoeltoegankelijk.
Let wel op: maximale doorrijhoogte is 1,95 meter!
Op Gedempte Gracht 28 2512 CB Den Haag is er een parkeerplein bij de Bijenkorf voor max 55 auto's zonder doorrijhoogte beperking. Het is slechts een halve kilometer naar Plein Den Haag vanaf die plaats.

2. Transferium Den Haag + tram (ongeveer 15 minuten rijden, tram stopt bij Plein Den Haag) kost 4 euro (incl. dagkaart voor vervoer richting binnenstad) in plaats van 3 euro per uur.
Adres Transferium: Laan van Hoornwijck 55 2289 DG Den Haag.
http://www.parkerenindestad.nl/algemeen/denhaag/parkeren-transferium-den-haag.html
U stapt op: Laan van 's Gravenmade (direct gelegen aan het transferium)
U stapt uit: Halte Kalvermarkt/ Stadhuis (en dan is het 2 minuten lopen naar het Plein in Den Haag).
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Star Counseling Geplaatst: zondag 19 Juni 2011 20:54
Omdat ik van diverse mensen hoorde dat het voor hen niet haalbaar is om te gaan vanwege hun handicaps/beperkingen heb ik het plan opgevat om diegenen die dat willen wel een stem te geven a.s. donderdag. Ik neem een groot bord met foto's mee van die mensen die wel willen protesteren maar er fysiek niet bij kunnen zijn.
Nu weet ik dat ik hier geen emailadres neer mag zetten, maar ik hoop dat er nu een uitzondering gemaakt kan worden en ik mijn oproep om foto's te sturen voor mensen die echt zelf niet naar de manifestatie kunnen, hier gewoon mag plaatsen. Ik heb er een speciaal emailadres voor aangemaakt zonder verdere bijbedoelingen. Dus ZoekPGBzorg-team, laat mijn emailadres hier alsjeblieft staan in elk geval tot na 23 juni.

Wil je meedoen aan deze actie, omdat je zelf niet in staat bent erbij te zijn, stuur mij dan je foto, foto van je kind of gezin naar: [email protected]
Op die manier kun je toch meedoen!
Nationale Hulpgids team Geplaatst: maandag 20 Juni 2011 15:22
Wat een geweldig initatief, Anne. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat we het ook op onze Facebook-pagina en op Twitter hebben gezet.

Hartelijke groet,
Het ZoekPgbZorg Team
Star Counseling Geplaatst: maandag 20 Juni 2011 23:49
Nee zeker niet erg, super juist! BEdankt nationalehulpgids!
Ik heb inmiddels 35 foto's ontvangen! MAar er kan zeker nog meer bij, ook omdat iemand anders nog twee grote kartonnen platen mee gaat nemen, dus als het niet meer op het bord op mijn rolstoel past gaan de foto's daarop!
Star Counseling Geplaatst: dinsdag 21 Juni 2011 19:55
Ik vraag nogmaals aandacht voor mijn foto-actie (zie bericht in dit draadje)
Wie er nog een foto wil mailen, graag vanavond mailen, dan kan ik ze nog uitprinten etc. Morgen werk ik de hele dag en heb ik zeer weinig tijd.

N.B: ook zorgverleners die niet aanwezig kunnen zijn mogen hun foto naar mijn mailen!
Nationale Hulpgids team Geplaatst: woensdag 22 Juni 2011 14:04
We zijn er morgen ook bij, in Den Haag. Met, voor de thuisblijvers, een live verslag (met foto's) op onze Twitteraccount. Dus als je niets wilt missen, volg je @ZoekPgbZorg_NL op Twitter!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.