AWBZ erkenning
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: donderdag 23 Juni 2011 16:31
Beste lezers, wij zijn een gezinshuis uit biddinghuizen en werken samen met een zorgaanbieder maar wij willen graag een erkenning krijgen. Wie o wie kan ons hier mee helpen.. Mvg Michell |
|
Pim |
Geplaatst: donderdag 23 Juni 2011 21:30
Beste Michell, Om een 'AWBZ erkenning' te krijgen en daarmee de mogelijkheid tot leveren van Zorg in Natura heeft u verschillende zaken nodig. 1. U moet een aanvraag doen voor een WTZi erkenning (Wet Toelating Zorginstellingen). U kunt dit vrij eenvoudig doen via de voorwaarden die u vindt op http://www.wtzi.nl 2. U moet daarna contracteerruimte verkrijgen bij het zorgkantoor. Hiervoor heeft u naast een HKZ certificering ook nog een fors aantal andere eisen waar u aan dient te voldoen. Ik kan u helpen met het traject. Neem gerust contact op om hierover door te praten. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Gast |
Geplaatst: donderdag 23 Juni 2011 21:56
Beste Pim, ik wil graag contact met jou!!! *bericht aangepast omdat het plaatsen van e-mail adressen en links naar websites in principe niet is toegestaan |
Geplaatst: maandag 12 September 2011 13:50
Beste Michell en Gast, Ik werk als zzp-er voor verschillende bedrijven in het noorden van het land. Enkele van deze bedrijven hebben een awbz erkenning behaald. Dit hebben zijn laten uitvoeren door een adviesbureau genaamd A&V Professionals. Zij ondersteunen en bieden begeleiding bij het behalen van awbz erkenning en bieden hun diensten aan op basis van NO CURE, NO PAY!(in iedergeval voor de bedrijven waar ik bij werk). Zover ik heb begrepen hebben deze bedrijven ook de erkenning behaald! Succes! Met vriendelijke groet, Jelmer Katoele |
|
Foveo |
Geplaatst: dinsdag 13 September 2011 00:13
Kun je contact met ons opnemen over de NAW gegevens van die organisatie? Via google vind je ons op Foveo Drachten |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk