Tijdelijke opvang minderjarige jongen
Auteur | Bericht |
---|---|
Anna |
Geplaatst: zondag 26 Juni 2011 15:07
Mijn partner en ik denken erover een jongen van 16 tijdelijk bij ons te laten wonen ter overbrugging van de tijd dat hij in een woonvorm terecht kan. Dat zal minstens een half jaar zijn, uiterlijk drie kwart jaar. De jongen heeft en pgb. Ik begreep dat verblijf niet meer uit een PGB betaald wordt, tijdelijk verblijf wel. Wat wij bieden is dit tijdelijk verblijf? Kunnen wij anders gewoon huurkosten vragen, kosten maaltijden en servicekosten en daarnaast begeleidingskosten? Waar moeten wij nog meer aan denken, praktisch gezien?Kan iemand ons hier informatie over geven? |
Doris |
Geplaatst: zondag 26 Juni 2011 20:08
Ik zou je hiervoor aan willen raden eens contact op te nemen met het CIZ o Bureau Jeugdzorg. Zij verlenen indicaties, ook voor de woonvorm waar deze jongen zal gaan wonen. Op basis van deze indicatie, vindt ook de financiering voor de zorg van deze knul plaats. Ik wil er wel bij zeggen dat ik een mooi idee vind; iemand opvangen die het nodig heeft! Groet, Doris |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk