Even voorstellen: de community manager
Auteur | Bericht |
---|---|
Nationale Hulpgids team |
Geplaatst: vrijdag 01 Juli 2011 15:56
Hallo allemaal. Ik ben Patricia en werk sinds mei van dit jaar als community manager. In die tijd ben ik vooral bezig geweest met het leren kennen van het Persoonlijk Zorgnetwerk. Dat lijkt misschien lang, maar er gebeurt hier een heleboel en omdat ik alleen 's middags werk, vliegt een maand om voor je er erg in hebt. En dan is er nog het misschien wel belangrijkste deel van mijn werk: het leren kennen van de mensen die het Persoonlijk Zorgnetwerk in feite maken. Daarmee bedoel ik niet zozeer de mensen op kantoor, maar jullie allemaal. De forumgebruikers, kortom, en al die mensen die een abonnement hebben op één van onze diensten. Zoiets gaat het beste door eerst maar eens heel veel te lezen om de sfeer te proeven. Want nogmaals: wij hebben deze website dan wel gebouwd, maar zonder jullie zou hij gewoon leeg blijven. 'Community management', het klinkt enorm gewichtig maar wat is het eigenlijk? Wat doet zo'n community manager nou eigenlijk de hele dag? Eigenlijk komt het op één ding neer: ik wil het Persoonlijk Zorgnetwerk een gezicht geven. Zodat iedereen die wat wil vragen, of een opmerking of suggestie heeft, of wat dan ook, terecht kan bij een mens van vlees en bloed. Want het internet mag dan wel draaien op computers en computerprogramma's, het blijft toch op de eerste plaats mensenwerk. Dus ben ik te vinden op het ZoekPgbZorg forum, op [url=http://www.facebook.com/pages/ZoekPgbZorg/227774550566929?sk=wall]Facebook[/url] en op [url=http://twitter.com/ZoekPgbZorg_NL]Twitter[/url]. Natuurlijk wel altijd namens het Persoonlijk Zorgnetwerk, maar daardoor niet minder persoonlijk. Kortom: tot ziens op het internet! |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk