reaktie hulpvragers
Auteur | Bericht |
---|---|
Dineke |
Geplaatst: vrijdag 29 Juli 2011 21:26
Ik wil graag informatie over het [niet] reageren van de zorgvragers op een advertentie. Men reageert niet of zegt voldoende hulp te hebben maar de advertentie blijft op de site staan. Ik ervaar dit als respektloos, hoe zijn de meningen hierover. D |
Lia |
Geplaatst: vrijdag 29 Juli 2011 23:19
Ik heb de zelfde ervaring Het is toch zo'n kleine moeite om de adv. te verwijderen . Het kost me dan toch weer een berichtje . Ik vraag me af hoeveel mensen niet reageren . Zoek pgb heeft vast wel een idee omdat ze de mails verstuurd als iemand niet reageerd. Zelf denk ik dat het mischien de helft is.gr Lia |
Mariëtte |
Geplaatst: zaterdag 30 Juli 2011 08:56
Ik denk dat men niet weet hoe of dat men het vergeet dus uitleg en misschien een reminder berichtje ?? zo zijn er ook zorgverleners die al heel lang niet meer beschikbaar zijn die van mij staat op onzichtbaar maar ik heb al flink wat inspanning verricht om mijn advertentie verwijderd te krijgen en dat is tot op heden niet gelukt |
Gast |
Geplaatst: woensdag 17 Augustus 2011 12:51
Beste Maritte, Problemen met de site kunnen doorgegeven worden aan de Helpdesk (rechtsboven) >> neem dan contact op >> Om je advertentie te verwijderen van ZoekPgbZorg kun je klikken op de volgende link: https://www.nationalehulpgids.nl/zoek-pgb-zorg/deactiveer/ Vriendelijke groet, Het ZoekPgbZorg Team |
Lianne |
Geplaatst: zaterdag 20 Augustus 2011 13:43
Ook dat is natuurlijk vervelend. Alleen betaalt een zorgaanbieder voor de berichten die hij/zij stuurt naar een zorgvrager. Andersom is dat volgens mij niet zo. Dus betekent dat dat de berichten vaak weggegooid geld zijn, en dat is jammer. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk