Uurtarief
Auteur | Bericht |
---|---|
Sabine |
Geplaatst: vrijdag 05 Augustus 2011 23:12
Ik ben benieuwd wat jullie per uur vragen voor werk als begeleiding en dergelijke :wink: |
Creazorg |
Geplaatst: zaterdag 06 Augustus 2011 20:19
Hallo Ik zelf werk als ZZP er en doe heel veel begeleiding en ondersteuning. Ik vraag ongeveer tussen de 20 á 30 euro per uur, dit ligt ook aan wat je moet doen en wat je te besteden heb. |
Pim |
Geplaatst: zondag 07 Augustus 2011 00:09
Het is niet belangrijk wat anderen vragen voor hun werk, maar eerder of u duidelijk krijgt voor uzelf wat uw kosten zijn, de benodigde inkomsten verdeeld over de uren die u in uw bedrijf wilt stoppen en redelijkerwijs haalbaar zijn. Ook wat u redelijkerwijs in loondienst zou kunnen verdienen met veel minder risico en aaneengesloten uren is belangrijk om mee te nemen in uw onderzoek naar tarifering. Als u met die rekensom aan de slag gaat, kunt u daarna via marktonderzoek vrij eenvoudig er achter komen of uw tarief concurrerend is. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk