klanttevredenheids onderzoek
Auteur | Bericht |
---|---|
Zorgbureau Aanbieder BV |
Geplaatst: vrijdag 26 Augustus 2011 18:53
Hallo allen, ben voor mezelf aan het kijken om een klant tevredenheidsonderzoek op te zetten welke ik jaarlijks met mijn clienten kan doornemen. Heb even gegoogeled maar kom niet veel verder dan officiele organisaties. heeft iemand een link naar een overzichtelijk en duidelijke enquete voor ambulante en/of woonbegeleiding of andere tips zodat ik niet zelf het wiel hoef uit te vinden? |
Francis |
Geplaatst: woensdag 28 September 2011 22:24
:D Beste Carlo. Ik kan je niet vertellen hoe je zelf een klanttevredenheidsonderzoek zou kunnen opzetten. Ik ben aangesloten bij het Keurmerk en daarbij word wel een klantevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Erg handig en zeer leerzaam om te zien hoe de cliënten jou zorg ervaren. Het Keurmerk maakt een overzichtelijk schema die je in kan zien en waar je indien nodig, aan kunt werken. Op mijn website kan je de mijne inzien. Misschien kan je er wat mee?? Veel succes |
Zorgbureau Aanbieder BV |
Geplaatst: donderdag 29 September 2011 18:17
Hallo Francis heb keurmerk ingekeken, het gaat mij vooral om de papieren versie van de cliente enquete heb jij daar een voorbeeld van en kan je daarvan een kopie naar mij sturen? |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk