Nieuwe indicatie 26-8-2011 vraagje
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: zaterdag 27 Augustus 2011 11:52
Hallo, Ik heb vorig jaar voor mijn kinderen de indicatie tijdelijk verblijf klasse 1 met 1 etmaal per week geindiceerd gekregen. Dit jaar moest ik een herindicatie aanvragen en nu heb ik begeleiding groep klasse 2 met 2 dagdelen gekregen Mijn vraag: Kan ik mijn kinderen nog steeds naar het logeerweekend dat 1x per maand plaats vind laten gaan? en haal ik het nog met de kosten die we nu kwijt waren aan het weekendje? krijgen we dus hetzelfde bedrag als vorig jaar of zitten hier verschillen in? ik weet niet wat ik moet doen of moet denken ervan, kan iemand me tips geven? |
|
Star Counseling |
Geplaatst: zaterdag 27 Augustus 2011 14:10
Beste Jolanda, In principe heb je bestedingsvrijheid en kun je er dus voor kiezen om de geindiceerde begeleiding groep in te zetten voor logeeropvang. Dat mag gewoon. De bedragen verschillen echter wel voor een etmaal logeeropvang staat een bedrag van 99,00 per etmaal voor begeleiding groep klasse 2 staat een bedrag van 91,06 per week (er even van uitgaande dat dit zonder vervoer geindiceerd is). Zo te zien krijg je nu iets minder dus. Bron: weektabel PGB tarief 2011 van Per Saldo: http://www.pgb.nl/persaldo/dit-is-een-persoonsgebonden-budget-pgb/awbz/?waxtrapp=smgfnMsHcwOhcPjBCKJS |
Geplaatst: zondag 28 Augustus 2011 17:32
bedankt voor uw antwoord.. ik heb de goedkeuring inderdaad gekregen van het zorgkantoor om de logeeropvang voort te zetten, nu alleen nog even kijken bij de aanbieder of die er hetzelfde over denkt.. anders moet ik op zoek naar iets anders.. bedankt voor uw antwoord |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk