1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

De toekomst van ZoekPgbZorg

Auteur Bericht
Nationale Hulpgids team Geplaatst: dinsdag 30 Augustus 2011 13:58
ZoekPgbZorg gaat veranderen. Wij zijn aan het onderzoeken hoe we jou als zorgaanbieder nog beter kunnen helpen en willen graag dat je met ons meedenkt. Op welke manier kunnen we jou nog beter ondersteunen? Tegen welke problemen loop je in je werk aan en hoe zouden wij daarbij kunnen helpen? Hoe ziet jouw ideale nieuwe ZoekPgbZorg eruit?

We zijn benieuwd naar jullie reacties!

Hartelijke groet,
namens het ZoekPgbZorg Team,
Patricia
Heleen Geplaatst: woensdag 31 Augustus 2011 17:12
Ik vind dat jullie het al heel goed doen. :D
Uitblinkers Geplaatst: donderdag 01 September 2011 16:21
Jullie doen het inderdaad al heel goed :)
Ik zou het zelf wel prettig vinden als het forum per onderwerp wordt ingedeeld. Ik was laatst opzoek naar wat info, endan kom ik echt heeel erg veel posts tegen die over hetzelfde onderwerp gaan,bijvoorbeeld mensen die nieuw beginnen endaarbij om hulp vragen. Wel zo handig als je in 1 x kunt zien dat mensen het daar al over gehad hebben.

groetjes,
maartje
Pim Geplaatst: dinsdag 06 September 2011 16:42
Ik vermoed dat ZoekPGBZorg zich in de toekomst veel sterker zal moeten gaan profileren als verbindende schakel tussen zorgaanbieders en vragers, wanneer straks de begeleiding door gemeenten gefinancierd gaan worden.

Het zal niet alleen veel eisen van de communicatie van ZPZ maar zeker ook een flinke slag zijn wat betreft de mogelijkheden om mensen bij elkaar te brengen.
De concurrentie zal waarschijnlijk veel forser gaan worden en het gevecht om de contracten begint al langzaamaan op gang te komen.
Tijd dus voor herbezinning op de toekomst, want het kan ook voor ZPZ wel eens een harde dobber worden om te overleven in de toekomst.

Ik denk dat ZPZ op dit moment helaas nog teveel de klachten vanuit de gebruikers negeert/ onvoldoende serieus neemt waardoor het kan zijn dat ze in de nabije toekomst ingehaald gaan worden door andere initiatieven op dit gebied. De internetklant is wat dat betreft een veel eisende en snel overschakelende partij, waarbij het vasthouden ervan nog helemaal niet eenvoudig is.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.