pgb voor kinderen
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: dinsdag 27 September 2011 16:29
Mijn vraag is wat gebeurd er met al die kinderen met pgb worden die overgedragen aan de gemeente? Wij hebben een pgb voor onze dochter en ook al gaat erveel gebeuren de hulp die mijn dochter nu van mijn en enkele zorgverleners krijgt wil ik blijven behouden omdat wij niet zonder kunnen. Ik begrijpt dat de gemeente het overneemt maar staan die hulpverleners dan ook om 6.30 bij mijn op de stopp om mijn dochter te helpen tot dat ze naar school gaat? Zijjn ze ook heel de dag berijkbaar want mijn dochter heeft onregelmatige tijden op school,en noem maar op. Hoe gaan ze dat nu regelen ,want dat is mijn niet duidelijk,want met mijn zijn er zovelen,want wij blijven onze hulp nodig hebben M.v.g.as |
|
Geplaatst: woensdag 28 September 2011 16:11
De eerste twee jaar verandert er voor U niets. Wat er nadien gebeurt, kan en mag is nog onduidelijk. |
|
Geplaatst: woensdag 28 September 2011 16:49
Ik denk dat het verstandig is om nu al contact op te nemen met de afd. WMO van uw gemeente. Ze zijn nu bezig met beleid maken voor de aankomende veranderingen en kunnen wellicht al vertellen hoe een en ander er uit komt te zien of wanneer budgethouders geïnformeerd gaan worden. Op de site van Per Saldo staat overigens een voorbeeldbrief die gestuurd kan worden naar de gemeente. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk