aanschaffen mobiele telefoon...waar let je op
Auteur | Bericht |
---|---|
Francis |
Geplaatst: donderdag 06 Oktober 2011 16:52
Ik ben toe aan een nieuwe zakelijke telefoon. Ik ben inmiddels verdwaald in allerlei verschillende aanbiedingen en de één klinkt mooier dan de ander. Denk je een redelijke prijs te krijgen, betaal je je blauw aan de gesprekskosten. Ik heb een Simkaart gebruikt maar de telefoon is echt op en is aan vervanging toe. Ook dat abonnement is verlopen. Ik had nog een ouderwetse waarbij je de cijfers een aantal keren in moet tikken om de juiste letter te gebruiken...werkt dus ook niet handig. Hoe doen jullie dit en welk abonnement zijn jullie aangegaan om de kosten enigszins te beperken?Ik zou graag tips willen. :? Francis |
Pim |
Geplaatst: donderdag 06 Oktober 2011 21:25
Beste Francis, Ikzelf gebruik al jarenlang een smartphone, waarbij ik zeer intensief van de agendafunctie, sms mogelijkheid, calculator en diverse andere functies gebruik maak. Ook af en toe van de camera als er een leuke situatie zich voordoet. Het voordeel voor mij is dat de telefoon het ook blijft doen als ik een hele dag er vrij intensief mee bezig ben. Ik heb zelf de telefoon gekocht en daarna een sim-only zakelijk abonnement gekozen dat zonder lange opzegtermijn en met lage kosten werkt. Ik heb indertijd gekozen voor een bekend merk waarvan de oprichter recent is overleden omdat het bij mij voldeed aan alles wat ik nodig had en heb. Ga waarschijnlijk binnenkort overstappen op de nieuwe versie ervan welke recent is uitgekomen. Ook dan zal ik waarschijnlijk gaan kiezen om het te kopen en dan bij een heel goedkope aanbieder sim only de belminuten te verwerken. Ik mag hier verder geen reclame maken dus mail me als je wat meer info wilt. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Matthijs |
Geplaatst: donderdag 06 Oktober 2011 23:28
Een "gratis" toestel bij een abonnement is altijd duurder dan een los toestel en een sim-only abo. Ik heb mijn toestel, een Motorola Defy, ook nog niet zo lang; iets meer dan een half jaartje nu. Het is weliswaar mijn tweede smartphone, maar mijn eerste met Android. Dat bevalt mij prima. Zoals Pim (MostCare) zegt: de agendafunctie is erg fijn bij zakelijk gebruik. Daarnaast kan het toestel tegen een stootje en een regenbui zodat ik ook niet bang hoef te zijn om hem te gebruiken tijdens mijn werk (ik werk met jongeren en doe dat regelmatig buiten). E-mail onderweg gebruik ik soms en is gewoon handig om te hebben als je een adres van een afspraak wil opzoeken of via de e-mail gemaakte afspraken nog een keer na wil lezen. Ik geloof dat het toestel nu iets van 260 euro kost, maar er is ook al een opvolger. Succes met je keuze! |
Annelies |
Geplaatst: vrijdag 21 Oktober 2011 14:33
Ik ben het Matthijs eens dat een motorola defy geschikt is. Met name voor zelfstandige zorgverleners, die wel eens een ongelukje met het toestel hebben. Het is goed bestand tegen stof, water en stoten. het toestel wordt ook wel eens de bouwvakkerstelefoon genoemd. Voor een simlock vrij toestel, kun je op deze website zien, waar je deze voordelig kunt verkrijgen. Zie : http://tweakers.net/pricewatch/270308/motorola-defy-zwart.html m.v.g., Annelies Blekman Thuisverpleegkundige te Nieuwegein |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk