stop zorg door crisis opname
Auteur | Bericht |
---|---|
Paul |
Geplaatst: donderdag 06 Oktober 2011 20:33
Hallo ik heb iemand begeleid die is opgenomen op een crisisafdeling. Nu vervalt gelijk het pgb heb ik dan recht of maak ik kans op een uitkering? Gr.paul |
Pim |
Geplaatst: donderdag 06 Oktober 2011 21:30
Als u als ondernemer werkt dan is dit ondernemersrisico. U kunt wel afspraken die zijn afgezegd binnen zeer korte tijd voor aanvang alsnog factureren (bijvoorbeeld binnen 5 uur). Maar voor de rest is het iets waar u als ondernemer rekening mee heeft te houden. Als u werkt in loondienst voor deze persoon heeft u recht op doorbetaling maar komt de persoon daardoor wel in financiële problemen. Feitelijk zou u daardoor inderdaad op staande voet ontslag moeten krijgen om weer aangenomen te worden wanneer uw cliënt ontslagen wordt uit de instelling, wil u recht hebben op een tussentijdse uitkering. Neem contact op met de SVB (Sociale Verzekerings Bank) of met Per Saldo of hiervoor speciale regelingen zijn. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Gast |
Geplaatst: donderdag 06 Oktober 2011 22:00
bedankt voor het advies ik ga er mee aan de slag gr.Paul |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk