Ik wil graag voor mezelf beginnen wie kan me verder helpen?
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: dinsdag 11 Oktober 2011 15:06
Ik ben Ronald, vader van 2 eigen kinderen en sinds 5 jaar pleegvader van een jongen van 20 jaar met autisme stoornis mcdd. Ik heb een periode gewerkt met kinderen met adhd en vormen van autisme. Ik wil dit graag zelfstandig voortzetten voor mensen en of kinderen met een pgb. Zou iemand mij kunnen vertellen welke stappen(inschrijvingen) ik moet nemen alvorens aan de slag te kunnen. Vriendelijk bedankt, Ronald |
|
Geplaatst: dinsdag 11 Oktober 2011 22:30
Waar staat het "Parlan-kinderziekenhuis" ? |
|
Matthijs |
Geplaatst: dinsdag 11 Oktober 2011 23:06
Ha Ronald, Je weet dat het PGB vrijwel volledig wordt afgeschaft, en er per 1 januari 2012 geen nieuwe PGB's meer worden toegekend? Je weet dat het momenteel vrijwel onmogelijk is om een cliëntenkring op te bouwen, omdat er simpelweg heel weinig nieuwe vraag is en wel heel veel aanbod? Dan zou ik zeggen: lekker doen! Het antwoord op je vraag vind je door op "Kenniscentrum & Forum" te klikken en dan even te lezen wat er onder de diverse linkjes in het vakje "Kennis" staat. Daarnaast is de vraag ook al vrij vaak op dit forum gesteld en moet je je antwoord dus goed kunnen vinden. |
Geplaatst: woensdag 12 Oktober 2011 07:54
Het kinder ziekenhuis Parlan heette vroeger Stichting Antonius in Bakkum(Castricum) |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk