1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Inzittendenverzekering

Auteur Bericht
Sandra Geplaatst: donderdag 03 November 2011 13:38
Als ik mensen met mijn eigen auto vervoer, maar wel een rekening hiervoor schrijf vanuit mijn bedrijf, heb ik dan genoeg aan de inzittendenverzekering van de (privé)auto of moet ik nog een bedrijfsverzekering erbij nemen. Of hoort dit al bij de bedrijfsaansprakelijkheid.

Sandra
Pim Geplaatst: donderdag 03 November 2011 23:01
Beste Sandra,

U zult hier echt de kleine lettertjes van uw verzekering na moeten pluizen om er zeker van te zijn dat professioneel vervoer ook is toegestaan op basis van de verzekering.
Als dat niet zo is, moet u nagaan hoe u zich dan moet verzekeren.
Gezien het feit dat de dekkingen nogal verschillen per verzekering is hier niet een eenvoudig antwoord op te geven.

Aan de andere kant is het voor een verzekeringsmaatschappij erg moeilijk aan te tonen dat u iemand vervoerde op professionele basis tenzij u meerdere malen met een volle auto met kinderen brokken maakt en dit claimt, of dit zelf aangeeft (het zij op eigen initiatief, of bij navraag.)
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.