Vakantie opvang.... Welk loon kan er bij passen?
Auteur | Bericht |
---|---|
Tanja |
Geplaatst: woensdag 28 December 2011 21:57
Ik ben zzp-er en ik werk bij een alleenstaande moeder die van beide kinderen een pgb krijgt. Nu wil zij volgend jaar 8 dagen op vakantie en blijf ik bij de kinderen. Ik werk dan dus 8 dagen achter elkaar. Nu heb ik een vraag ovr de betaling .... 1. Gewoon alle uren rekenen... Ik ben immers van huis weg en werk 24 uur per dag. 2. Een bedrag overeen komen... Hoeveel procent van het totaal is gebruikelijk? Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zouden jullie doen? Alvast bedankt voor jullie reactie. Tanja |
Matthijs |
Geplaatst: donderdag 29 December 2011 00:34
De tarieven voor kortdurend verblijf (waar dit toch een verkapte vorm van is) lopen nogal uiteen. Ook afhankelijk natuurlijk van hoeveel zorg de kinderen nodig hebben. Hoeveel uur ben je daadwerkelijk bezig met zorg leveren en hoeveel uur met gewoon ontspannen bezigheden? Ik zou het denk ik ergens tussen de 120 en 300 euro per etmaal zoeken, afhankelijk van zorgbehoefte, je normale tarieven, afspraken die je maakt om zelf ook aan je rust toe te komen en beschikbare mantelzorgers die eventueel nog kleine delen van de zorg op zich kunnen nemen. Persoonlijk zou ik niet meer dan 200 euro willen vragen, omdat je dan al op 1600 euro in totaal zit, wat ik voor één week het gezin draaiende houden nogal een smak geld vind. |
Geplaatst: donderdag 29 December 2011 11:41
Het tarief voor tijdelijk verblijf is ongeveer € 100.- per etmaal. Voor twee kinderen dus € 200.- per etmaal lijkt mij niet te veel. Als er 's-nachts gewaakt moet worden mag het m.i. meer zijn. |
|
Marianne |
Geplaatst: donderdag 29 December 2011 12:25