Begeleiding sport
Auteur | Bericht |
---|---|
Silvia |
Geplaatst: donderdag 02 Februari 2012 18:16
Wij willen begeleiding inkopen voor sport, maar hoe moeten ze dit factureren in het kader van het PGB. Welke omschrijving en mogen er administratie kosten inrekening gebracht worden? Kan iemand mij een voorbeld factuur mailen. Silvia |
Geplaatst: maandag 06 Februari 2012 18:13
Hallo mevr/ Dhr Welk sport bedoeld u en wat wil u er mee dat wij Uw kind of Uw zelf begleiden met sporten En waar .? Met vriendelijk groet, Jan mathijn de vriens |
|
Geplaatst: donderdag 09 Februari 2012 13:20
Contrubutie of lesgeld mag niet uit het PGB betaald worden. Bij een "gezond" kind betaal je dat immers ook zelf. (Individuele) begeleiding bij het sporten wel. Deze twee zaken moeten apart vermeld op een factuur of zoals wij zelf doen: wij krijgen twee aparte facturen. Men is vrij administratiekosten in rekening te brengen, maar deze mag je niet uit je PGB betalen. |
|
Angelique |
Geplaatst: donderdag 09 Februari 2012 14:45
Hallootjes Ik begeleid zelf ook een cliënte met sport en tijdens b.v zwemmen, ik factureer dit als activerende begeleiding, immers zonder stimulans zou zij tot niets komen. Uiteraard mag je geen kosten zoals entree of contributie berekenen, deze kosten zijn voor cliënte zelf. Hopelijk heb je hier wat aan. Belangrijk is dat de activiteiten nodig zijn ten bate van het welbevinden van een cliënt. Groet Angelique. |
Matthijs |
Geplaatst: zondag 12 Februari 2012 01:02
Bij mijn weten mag je de onkosten van de begeleider wel uit het PGB betalen. Dus stel dat je een entree of huur voor je sportfaciliteit moet betalen, dan moet de cliënt zijn/haar deel zelf betalen en kan het deel van de begeleider uit het PGB betaald worden. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk