Gebreken bemiddelingsburo
Auteur | Bericht |
---|---|
Angelique |
Geplaatst: zaterdag 25 Februari 2012 23:17
Waar kan ik samen met mijn client naar toe met klachten over een bemiddelingsburo!? En ook zo dat er daadwerkelijk iets mee word gedaan?! Groet angelique |
Geplaatst: donderdag 01 Maart 2012 10:32
Leg eerst de klacht bij het bemiddelingburo zelf neer. Lukt dat niet kijk of ze zijn aangesloten bij een branche vereniging, en ga daar met de klacht naar toe. |
|
Angelique |
Geplaatst: maandag 05 Maart 2012 11:05
De klachten zijn al diverse malen bij haar neer gelegd zowel door client als mij en collega's maar ze doet er niets mee. Ze is geen lid van wat dan ook. Zijn er nog instanties waar ik hier mee terecht kan want als zzp-er zijn er zoveel regels voor ons (wat ook goed is!) Maar voor een bemiddelingsburo zijn die er niet. Ik heb ook al contact gehad met het zorgkantoor maar deze gaan zich hier niet mee bemoeien. Alle tips zijn welkom |
Matthijs |
Geplaatst: dinsdag 06 Maart 2012 00:57
Per Saldo? |
Mirsada |
Geplaatst: maandag 24 September 2012 15:27
Beste Angelique, Het is moeilijk om een Klachten commisie te benaderen, vooral als niet ingeschreven staat bij branche, Maar wordt lid van De Zorgprofesionals dan is het zo voor je geregeld, namelijk het is een landelijke stichting en deze zijn goed voorbereid, vooral wat meningverschil of klacht betreft. Het kosten zijn werkelijk klijn maar heeft je wel steun. groetjes en succes Mirsada |
Geplaatst: dinsdag 25 September 2012 11:37
Zeg het contract met het bemiddelingsbureau op en ga direct met je cliënt verder. Let wel op of er een concurentiebeding is. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk