aangifte ondernemersschap
Auteur | Bericht |
---|---|
Linda |
Geplaatst: dinsdag 20 Maart 2012 00:52
Goedenavond Ik wil graag een vraag stellen. Ik ben als zzper volgens alle regels die erbij horen aan het werk. Ik heb in 2010 een aangifte gedaan als overige werkzaamheden omdat ik dat jaar nog niet aan alle regels voldeed. Ik was toen nog in loondienst en was nog aan het uitzoeken of het zelfstandig werken mij zou lukken. Nu ik voor 2011 een ondersnemers biljet wil invullen nadat ik en uitnodigingsbrief kreeg en daarover belde voor een inlogcode, wilde desbetreffende van de belastingdienst dat ik mijn hele verkoopboek op zou sturen en copieen van al mijn zorgovereenkomsten met de clienten. Ik vond dat nogal wat, ik wilde alleen maar mijn aangifte doen en vroeg hem of hij een controle wilde doen. Na een en ander gesprek, er schijnt zoveel in de thuizorg niet goed te gaan met al die zzpers wil hij eerst controleren voordat ik een aangifte mag doen. Volgens mij is dit de omgekeerde wereld. Graag wil ik reacties hoe dat bij andere zzpers is gegaan die een biljet willen invullen. IK ben erg benieuwd of dit de nieuwe gang van zaken is, ik vind het nl vooringenomenheid van wantrouwen. Linda :?: |
Pim |
Geplaatst: dinsdag 20 Maart 2012 20:52