1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

0-uren contract, loondienst en ???

Auteur Bericht
Judie Geplaatst: donderdag 05 Juli 2012 15:01
Hallo,

Al 5 jaar werk ik1x per week 5 uur (via opting in) in loondienst bij een PGB client. Administratie gaat via svb endus ook loonstrookje. Nu ben ik tegelijkertijd op 0- uren basis aan het werk bij een zorginstelling en omdat dit gemiddel tussen de 80-100 uur per maand is, wordt loonbelasting inghouden daar. , ik wil nog via pgb iets erbij, wat is het handigste om te doen. Mijn man heeft eigen bedrijf gehad en staat nog ingeschreven bij Kvk. Kan ik op zijn "bedrijf" rekening sturen naar nieuwe zorgvragers? of ies er een andere optie?

J.H.
Heleen Geplaatst: donderdag 05 Juli 2012 21:24
Je kunt niet declareren via het bedrijf van je man. Je kunt bij een volgende, dus 2e pgber op dezelfde manier in dienst gaan als bij de 1e. :D
Geplaatst: maandag 09 Juli 2012 11:43
Als het bedrijf van je man plotseling aan PGB-hulp gaat doen, wordt de administratie mogelijk ingewikkelder door de verschillende BTW heffingen.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.