1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

geen salaris

Auteur Bericht
Saskia Geplaatst: vrijdag 06 Juli 2012 21:53
Wat te doen als de PGB houder het salaris niet op tijd uitbetaald d.w.z. dus niet maandelijks maar soms een achterstand heeft van 2 tot 3 maanden?
De eerste paar maanden werd het salaris wel op tijd betaald.
Johanna Geplaatst: zaterdag 07 Juli 2012 09:18
je kunt er dan voor zorgen dat de uitbetaling via het svb gaat lopen.
Geplaatst: maandag 09 Juli 2012 13:57
Een achterstand van 3 maanden duidt erop, dat Uw opdrachtgever de zaken niet op orde heeft. PGB wordt namelijk aan opdrachtgever vooruit betaald.
Zo'n achterstand verloopt niet vanzelf.
Ik raad U aan met opdrachtgever een betalingsregeling te treffen, zodat U uiteindelijk Uw salaris weer op het eind van de maand ontvangt.
Anders heeft U aan het eind van de rit 3 maanden gratis gewerkt.
Corrie Geplaatst: donderdag 12 Juli 2012 14:23
erg knap dat je er nog steeds werkt. Ik heb ook een keer meegemaakt dat een client niet op tijd betaalde en heb haar toen voor de keuze gezet, eerst betalen dan pas weer aan het werk. Het was direct opgelost. Vaak is er het een en ander aan de hand in het leven van een client en vergeet hij of zij dat er rekeningen betaald moeten worden. Dus gewoon vriendelijk aan de bel trekken en vertellen dat jij je brood ook moet betalen bij de bakker.

groet corrie :)
Saskia Geplaatst: donderdag 02 Augustus 2012 21:08
Bedankt voor reacties.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.