collega-zzp
Auteur | Bericht |
---|---|
Luci |
Geplaatst: vrijdag 07 September 2012 12:56
In de regio Twente / achterhoek ben ik op zoek naar collega-zzp'ers om mee samen te werken. Wanneer je interesse hebt zoek dan even contact: {deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact} |
Orwine |
Geplaatst: vrijdag 21 September 2012 11:00
Ik ben op zoek naar collega (zzp-ers) verzorgenden-ig die ook van plan zijn met de pilot van 1 jan.2013 mee te doen. Het liefst collega's die in Zeeland en West-Brabant willen gaan werken. Misschien kunnen wij iets voor elkaar betekenen als het gaat om continuering van zorg. Dit is een van de eisen die het zorgkantoor stelt. |
Tineke |
Geplaatst: donderdag 27 September 2012 20:50
Hallo collega's Ik ga ook voor een contract met de zorgkantoren Twente en/of Midden-Ijssel. Ik hoop dat meerdere zzp-ers dit gaan doen, omdat we elkaar nodig hebben voor het vervangingsplan. Ik doe mee met 'Coaching naar ZiN' van de Zorgprofessionals. Maar ik blijf ook gewoon werken voor PGB hulpvragers en particulieren daarom wil ik ook met andere collega zzp-ers graag kennismaken om gebruik te kunnen maken van elkaars deskundigheid en netwerk. Misschien ook om naar elkaar te kunnen verwijzen. Net als Luci wil ik graag netwerken in de omgeving. Ik hoor graag van jullie Tineke Heuver |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk